Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hvit E34 med Shadowline er lekkert! Og riktig senk og rondell
  2. 318 diesel, drømme bilen. hehe
  3. Så ut som et bra prosjekt dette, går unna med M52B28 i E30 vil jeg tro.
  4. Nydelig bil. Thumbs up!
  5. Det er ingen vits i å bumpe siden hver time.
  6. Gratulerer med dagen Carl!
  7. Vi har chippet vår 530Xdat. Alt fungerer helt greit, ingen feil eller feilmeldinger så langt (2 måneder)
  8. En rask'en for deg Jonas :D Kanskje litt for mørk?
  9. Perfekt. Alt er akkurat slik jeg ville hatt den selv, bare annet ratt og sportsseter.
  10. Ser ut som vi har vært på samme plass i noenlunde samme tidsrom: Kamerat av meg på bildet. Jøss, artig :D
  11. Jøss, litt artig historie bak den bilen der da. Lurer på hva eieren skulle i Tyskland...
  12. Så det betyr, hvis du har m20b25, så kan man sette i en m50b25 motor med 192hk uten å måtte vise det til biltilsynet, siden effektøkningen er under 15% ?
  13. Orange blinkers er nice Hva har du kjøpt til vinterbil da?
  14. Ser veldig bra ut dette, siden du har kjøpt deg bøttestoler, så blir dette din nye banebil eller?
  15. Du må slutte å legge ut bilder av den fine bilen din! Jeg blir så sinnsykt misunnelig hver gang jeg går innom tråden din. .... Forresten..... Fortsett å legg ut bilder du :D
  16. Fliid, vogna di ser særdeles strøken ut!!
  17. Burde vel si hva tjenesten er?
  18. Nyydelig 3-serie! Rålekker både utvendig og innvendig
  19. Ja, skrev noe ned, men ble bare tull. Sikkert noen andre som svarer deg snart
  20. M3 cab med GTR plast?
×
×
  • Opprett ny...