Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Mange fiine bilder her ja. GoodWoorK
  2. BMW først, Porche som nr.2, og så liker jeg Auri RS4
  3. Kan du ta et bilde under bilen for meg? Hvordan er det å skru av karosseriet, mye arbeid å bytte motor? - Fredrik
  4. JEG ville gått for den med med 1.eier, og som er orginal!
  5. Har blitt kjempe bra dette, fortsett slik. Angående farge, så elsker jeg grå e30'r. Så jeg stemmer på orginalfargen.
  6. Hvor mye er for langt da?
  7. Update
  8. Send han en melding, si at han må bli medlem av bimmers.no og lage prosjekttråd om bilen!
  9. Spotta denne nye Porshe fire-dørs utgaven på Fredagen: Feed Me Rat-Rod
  10. BIG update! Den ble MYE bedre nå !
  11. Baree til å prøve, men tror det blir best med like. Legg ut bilder av resultatet da.
  12. Da får du bare gå for en 325 da vettu.
  13. Har du snakket med eieren, han sier at den ikke er til salgs?
  14. Jøss, så heldig du er da.
  15. Høres veldig bra ut, lykke til i morgen.
  16. Ja vi har cd veksler, men vi har ikke rekt å bruke den enda. hehe Så jeg vet egentlig ikke....
  17. Vi har E61 også, vi har navi pro v i også, og Autostrada sa at den DVD spilleren er bare til å laste inn kart, ikke til å spille film.
  18. De gamle er eldst??
  19. Motoren heter M50B20. turbo har jeg ikke mye peil på, mange andre her som kan dette godt.
  20. 95Kw er jo 129hk. Så det er riktig det som står der.
  21. Rått. Vi skal gjøre det samme med vår bil som med din. 2x2 eksos. Hvilket merke har du? Har du tilhengerfeste på din? - Fredrik
  22. Snapshot of the day: ......... Vent..... .... Jeg har jo ingen bil. :(
×
×
  • Opprett ny...