Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. haha, "Guttegjeng fra BMW forum fant kidnappet hund"
  2. enig der men en utrolig pen bil for en 15 åring å eie heldig du Han er 16. hehe To veldig fine E30'er.
  3. +1! Wow, for en forstebil a gitt!
  4. Litt OT, men hva er egentlig de greiene du har på panseret?
  5. Flott bil, forresten så heter bilen din E61, og ikke e60 touring.
  6. SYKT!!
  7. Gratulerer med en flott bil. Går for M-tech ikke annen plastikkdritt!
  8. Spesiell farge, men ikke helt min smak....
  9. Rått prosjekt!!
  10. Delphingrau !!
  11. Utrolig snasen vogn!!
  12. Veeldig fin bil!
  13. Pen bil, liker planene dine!
  14. Kommer han nå, midt på natta?
  15. Hvorfor ikke den ikke bare ha stått i den byen den var førstegangsregistert!? hehe
  16. Du har slådd prisen mye har jeg merket, har sett litt på denne.
  17. Det er jo natta!? Heh, regna ikke med at noen skulle se det før imorgen Jeg er alltid våken (følger med) ^^
  18. BILEN TRENGER SENK! BTW: Velkommen til bimmers.no Ps. Det siste bildet glemte du å sensurere over skiltet
×
×
  • Opprett ny...