Syke biler de lager.
De har laget M6 og M5 og M3 hvis jeg ikke husker feil, men det rare er at alle bilene er like raske. Hvorfor lager de ingen forbedringer av bilene sine?
I will be there.
Gleder meg max, håper det blir bedre enn i fjord, store forsinkelser osv....
Men hvordan er det med betaling i år, samme som i fjod, bare å betale ved porten?