Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hvilket er det, har et som er nesten like sotort, 70-300.
  2. hansa_666@hotmail.com Se på profilen hans.
  3. Nå var det stille her....
  4. Har en Nintendo 64 jeg ogsåå. Med to kontroller og to spill.
  5. Knall bra plass, heldige.
  6. Nei, jeg går i 10trinn på gulset, gammle skolen hans. Skal begynne på Klosterskogen til neste år. Men da er sikkert du ferdig?!
  7. Oj sann.... Litt av et stykke.
  8. Hei, artig prosjekt, gøy med E30. Men kjenner du Kristian Håkonsen?
  9. De løp den veien -->
  10. Skal ha den som et prosjekt i to år, blir jo noen prøve turer også da. Lager et tema her på bimmers.no også .
  11. Holder på å se på en svensk 525 E34. Den er lagt ut til 20.000 svenske kroner (16.000NOK), Hvordan er det med avgifter og slik da? Og hvis det blir kjøp, så venter jeg i ca 2 år med å sette på skilter, fordi da blir jeg 18år Og hvor mye koster det å sette på skilter på den da? -Fredrik
  12. Bare til å legge ut bilder, venter i spenning.
  13. SINT Bil! hehe
  14. Blir tøft vettu, hvor mye hk håper du på?
  15. Ble bra med nye eksos, senk som er blir det nesten elr?
  16. Flott bil, men du må få fjernet teipen som ligger på nyrene.
  17. Flott bil, ser deilige ut de setene..
  18. 4" eksos, hvor mange cm er det i diameter, noen som vet? Og hva passer best på e34, en 3", 3,5" eller 4"?
  19. Ble flotters dette! Ser helt nye ut jo...
  20. Tøff bil, bra med hvit.
  21. Lite pent, men har du biler nå som den er svart da?
  22. Pris, Er det noen måter man kan se hvor langt den har gått, vet du om noen?
  23. 9 biler på en uke?? Wow!
×
×
  • Opprett ny...