Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Genialt. Blir gøy å se når bilen er ferdig. :D
  2. Meget fin E30, hvorfor vil du ikke ha m-tech?
  3. Hadde jeg husket det hadde jeg såklart skrevet det, derfor jeg sier de går på 5 serie, men må valses litt på 3 serie. Så har du en pekepinn ihvertfall. Skal se på de neste gang jeg skal i lokalet. Og få tatt noen nærbilder av de. Har sett slike felger på en E30 også.
  4. Taxi filmene, 1-4 :)
  5. Veldig fin BMW, men likte ikke den chrome lista på bakluka så godt.
  6. Fin E34, like felgene godt.
  7. Tøffing han ja.
  8. Husk og legg ut masse bilder daa!!!
  9. Bra, glederr meg. :) Konge prosjekt BTW
  10. Det er ihvertfall digge felger.
  11. Jeg har hørt at du MÅ bredde/valse. Det er breie felger.
  12. okey, litt for langt unna, beklager. Men den så veldig fin ut, liker sånn grå farge godt.
  13. Hvor holder du til?
  14. Er dette et prosjet? Gratis bump.
  15. GooD, vakke dårlig det.
  16. Norges peneste E92? Jau!!! Lykke til med salget. :D
  17. Sørgelig
  18. OMG! Hahah
  19. Svensker...
  20. De har fått seg ny bil, 730d.
×
×
  • Opprett ny...