Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. M5 E34 har du det? eller kan skaffe?
  2. okey takk for all hjelp.
  3. Blir sikkert Kjempe bra!
  4. de hopper alltid over 535 på slike tabeller, veldig rart.
  5. Heftig heftig heftig!! Bare å skaffe seg M5 bakfanger og Effektanlegg så er alt i boks!? De nye oppdateringene gjorde seg veldig bra. bare å skuffe inn med nye bilder.
  6. Tilsalgs enda??
  7. Ja, det er Hartage felger. Drit fin bil du har!
  8. Super deilig bil! Utrolig finish...JA!
  9. har alltid lurt på hvor fort en BMW 520 e34 går 0-100, og så leste jeg dette: fra 91 - 1995 : 518i 113hk nm 162. 0-100 12,8 : 520i 150hk nm 190. 0-100 10,6 : 525i 192hk nm 245. 0-100 8,6 : 530i 218hk nm 290. 0-100 7,7 : 540i 286hk nm 400. 0-100 6,8 : M5 340hk nm 400. 0-100 5,9 trodde den gikk på 9,?? og ikke 10,6.? noen som vet sånn ca?
  10. er her kansje fra 3 til 8 ganger hver dag. ganske mye egentlig. Men leser og ser mer enn jeg skriver.
  11. Den lotus Omegaen her helt syk, RÅ lyd, har mange bilder av den på pc`n
  12. enig med den vanlige M3 eller M3 sota.
  13. Lekker bil. E60/61 er de fineste bilene.
  14. Slik senker man biler. (japs style)
  15. tenkte ikke så mye over det.
×
×
  • Opprett ny...