Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Det at du sier mercedes er gode på vinterføre, har jeg iallefall aldri opplevd eller hørt om. Syntes også de nye Mercedesene er pene, men liker BMWene bedre med heleten utvendig og innveldig. Syntes interiøret i w212en er ganske stusselig (Iforhold til F10/F11) Og kvalitetsfølelsen har steget kraftig på den nye BMW 5-serien iforhold til den tidligere/E60/E61 Men dette er da mine meninger, og mine erfaringer. Og anngående at Mercedes ruster, det gjør BMW også for å si det sånn Hadde inne en 2005/6modell 520d for noen måneder siden hvor det var en del rust i bånn av dørene.
  2. Hmm ,ble veldig usikker selv, da eisenmann egentlig var det enste jeg også ønsker : / Etter å ha hørt video klipp fra youtube, så gir eisenmann den råeste lyden.
  3. V10 mener du? Edit: Så det var en V6er der også
  4. Gamle bilen til Snorre?
  5. Stemmer det, Jækker`n og meg var oss Ståle og henta en 69 02. Hehe, så du kom ut av gårdsplassen til Stig, lå bak deg til du svinge av mot Ståle Trodde det var deg skjønner du
  6. Du var ikke tilfeldigvis i Skien i dag? Syntes jeg gjennkjente en Toyta Skiheis
  7. Pen bil! Har du en tråd på den? Takker Nei, har ikke fått rota meg til det. Får se hva som skjer
  8. Mitt bidrag i dag Har fått byttet til gule tåkelyspærer. PS: Veldig møkkete på bildene
  9. hvorfor ville det ikke passe?
  10. Du bor ikke tilfeldigvis i Skien "Krokan himself" ? Syntes jeg så en helt lik bil bak meg i dag
  11. Gratulerer! Tenker det er godt med 100% lønn ja
  12. 2mnd Skal ha glattkjøring i mårra med en Golf : /
  13. Får stå tørt og gått i garasjen Blir vel lufta et par ganger vinter tenker jeg Har påkosta den så store summer nå, at jeg vil ikke ofre den i vinter
  14. Det ble ingen w123 300td : / Bilen var litt over middels rusten, samt at den lakk inn vann ved bakrute på bakluka. Så jeg skal se på en e260 w124 etterpå. Er en sedan, tror muligens det blir handel da den ser veldig pen ut Den ligger ikke på finn eller noe, er faren til en bekjent som skal selge
  15. Hadde ikke tenkt å restaurere den nei. hehe Men kunne vært en artig bruks/vinterbil siden den har hengerfeste, er stasjonsvogn og diesel (regner med den ikke bruker allverdens drivstoff?) Tror det hadde vært godt for e34 og mei og ikke kjørt i vinter. Både pga salting og rust, samt drivstoffkostnadder ehhe
  16. Det er ikke mange bildene av bilen, men den ser relativt rustfri ut link til annonse : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30335533
  17. Er ikke akkurat billig syntes jeg, men ikke så gal heller. Får prøve å prute. 16k skulle hu ha. 1år igjen av eu
  18. Er en stasjonsvogn ja Står i byen her, en eldre dame som er født i 1944 eier den nå. Gått 321000++ Godt å høre at automat er brukans Har hørt at mange sier at det dummeste en gjør er å kjøpe automatgiret vinterbil. hehe Tviler på at den har diffbrems Edit: Godt å høre wicky, skal sjekke det
  19. Det er en ganske gammel bil da 123 300td. 83modell Er som sagt automat, vet ikke hvordan type. Tror det er N,D,R,P og 1,2 ? om noen vet, si ifra?
  20. driver å leiter ett vinterbil (Helt mercedes) og har funnet en veldig bra en nå. Men det har seg slik at den har automatgir. Noen som kan si noe om automatgir på vinterføre? Hvordan er det å sladde med automat?
  21. Motoren er vel godkjent. Men senk er jeg usikker på. Men felgne blir vel aldri godkjent, da han bytter nye hver uke Jævli pen bil Ståle, men likte ikke felgene : /
  22. Nei Har den enda Har bud på 800kr inkl frakt, men syntes det er for lite. Da beholder jeg det heller
×
×
  • Opprett ny...