Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Noen som vet om sider, som finn.no og autodb (hvor det selges biler) hvor man kan kjøpe biler i usa?
  2. Endelig fått vekk tilhengerfestet, og montert på ny bakluke uten spoiler Skulle bare hatt m5 fanger nå ;p
  3. Må si meg enig der! En av de beste rattet man kan få i e34. Ser bra ut, og er godt å holde i.
  4. Er ikke sikker på pris riktig enda. Men siden budet er på 500kr nå, så har vi ihvertfall en start!
  5. Har du de fortsatt? Ønsker å kjøpe bakfanger. I hvilken stand er den i, og pris? PM
  6. BMWs M-tech II ratt er noe av det bedre, som passer uten noen modifikasjoner hvis du ikke har airbag Bilde:
  7. Ikke noe problem å selge den løst! Dogi13 - 500 for bakluke + spoiler? Spoileren kan nok sendes løst, men hvis noen er interessert i bakluka også, så må den hentes
  8. Holder det ikke med tüv papirer da, og 4-hjulskontroll?
  9. Bmw m3 e36 sedan exlusive edition, uten el.vinduer bak O.o http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23141870
  10. Hei Har en bakluke som er montert en spoiler som jeg tenkte å selge hvis noen er interissert? Kan selge bakluken med spoiler, eller løst. Fargen er granitsilber metallic, og har litt rust, se bilder. Beklager for mye møkk på bildene. Ledningsnett er borte, samt trekk. Vet ikke hva jeg kan forlange, så gi bud! bilder: - Fredrik
  11. Noen som vet om norske sider hvor de selger klistremerker til å ha på bil? Gjerne bmw realiterte. Er skuffende at autoglede.no ikke er aktiv enda : (
  12. Etter en aldri så liten vask i dag Senkefjører har ankommet, men venter på en pakke med demperer.
  13. har du noen nyere bilder av bilen?? disse er vell ganske gamle? Det er annonsen også
  14. Har fått inn 7 nye mini coopere som demobiler. Den ene er en Mini S Works med 211hester. Var ute prøvde den før idag, ganske artig bil faktisk
  15. +1 Kan bli bra dette!
  16. Vi fikk også i oppgave å montere aerodynamikk pakke på en x6 her om dagen Slik ble det: Slik var utgangspunktet, helt ny x6 individual Det vi skal montere: Under arbeid: kutting og tilpassing av plastikk og eksos Ferdig: Har desverre ikke flere bilder av fronten
  17. Skulle ha en service på en kundebil i dag (BMW e61) Hvor vi fikk en liten overraskelse. Slik man kan se, så lå det en kabab i motorrommet
  18. Kongen av queens (sikkert sett?) Ellers så har du sakt alle de beste!
  19. Mye er bilen din senket slik den står nå?
×
×
  • Opprett ny...