Gå til innhold

E28 TURBO

Medlem
  • Innholdsteller

    1493
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Fredrikstad

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

E28 TURBO's Achievements

  1. heisann. se her var det litt matnyttig. Skal få sjekket dette her. Har hatt bilen på BMW forhandler i Strømstad pga 3 uker ventetid i Østfold. Men de skulle se på bilen tirsdag, og hadde ikke startet på det på fredag. De skulle ringe når de hadde sett på det fredag, men ringte ikke. Jeg ringte dem kvart på 4 og fikk da beskjed om at det ikke lå noen lagrede feil, unntatt en oppkomst på feil på skjermen. Har og mer tro på en dårlig strøm kabel av noe slag. Har en gang da det var ille fått opp symbol for ladeproblemer. Men er masse strøm på den ved kald start og både batteri og dynamo er 1,5 år gamle. Jeg skal hente bilen igjen på mandag og kikke mer på det selv. Har mistet litt trua på en del merkeforhandlere. Skal sjekke alt hva dere har skrevet angår. Takk for alle tips!! Truls
  2. Ingen som har vært borti noe lignende?
  3. Det er gjort.
  4. Hei. ¨Har fått trøbbel med min kjære E91 330xd med 195k med aut og adaptiv cruise 2006mod Den begynte før påske med at jeg kjente et kutt i motorkraft. Når dette skjedde går skjermen i mørkt, radio kutter og kommer på igjen, feilkode på alt hva abs sensorer angår, abs, stabilitets kontroll, antispinn, girkasse, blink lys virker ikke når dette skjer og hvis det pågår over flere sekunder før strøm kommer tilbake mister jeg all trekk kraft i kasse. Motor spikrer også, men stopper ikke. Varmeapparat går og ned. Det har gått på mer og mer og bilen står nå til BMW i Strømstad. (3uker ventetid i Norge) Vi får håpe de finner ut av noe, men i og med at feilen kan kalles periodisk da den kommer og går er jeg redd dette kan bli vanskelig. Ville derfor høre om andre her inne med e61 eller e91 har hatt noe lignende. Jeg har sjekket at batteriet ikke er løst og at alle større jordklemmer sitter som de skal. Det kan virke som det er verre i regn, men skjer i varm tørt vær også. Sist helg gikk den ned og opp hele tiden i perioder og jeg slet med å komme meg hjem fra Oslo med campingvogna. Nå man stopper og starter er normalt feilen borte en stund og kommer tilbake etter 1min eller 12 14t kjøring, varierer veldig, men virker som det har blitt mer og mer hyppig. Jeg må si er usikker hvor jeg skal starte, har ikke samme tilgang på Bosch 570 lengre og jobber så mye at det er ikke lett å få så mange timer med bilene. Skjønner at dette er ganske abstrakt problemstilling, men kanskje det ringer en bjelle for noen? På forhand takk. Truls
  5. Nei. Hadde ute pumpa, med beskjed om at den var bra. Bilen ble solgt og gikk masse før den gikk sidelengs over en midtrabatt
  6. Hei folkens. Jeg er i live, og har enda bilen. Men jobber mye og kjører 70 80000i året i jobben. Så ikke blitt gjort noe mer. Hadde liv i den i sommer og spant litt. Vi får se om kruttet kommer igjen. Truls
  7. Solgt i går.
  8. Prisen er senket
  9. Selger min 525tds. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41593426
  10. Stå på nå Trond. Gøy å se bilen din live. Var lagd ned mye timer allerede her, så holder du tempo blir denne klar:-)
  11. Er en M535I om det var det du mente.
  12. Hei er ikke her inne så ofte for tida. Mye å styre med ellers. Bilen står her den. Hva er orginalt? Hva mener du? Bilen er norsk ja. Eu godkjent og alt ok. Orginalt er vel ikke så mye som er. Intreiør, og driv verk med unntak av clutsj. Ellers er jo det meste gjort om nå. Truls
  13. Skjedd litt igjen, men ikke all verden. Nye stabbstag. Nye pumper, men fortsatt problemer med bensin.. Byttet tilbake til orginal pumpe i tank, da hjalp det. Walbro pumpa hadde kommet litt lavt og ble trangt på suge siden. Men blir nok å prøve orginale. Kjører nå med ei litt større pumpe enn 044. Ny tuurbo er kommet på, og fikk da problemer med olje lek på den nye på retur. T61 netics med 1,15 avgasshus. Håper den skal henge med oppover nå. Kommer seff litt senere igang, men vi få teste så å se åssen dette blir. Skal klare ca 600hk denne. Ellers ikke gjort stort. Jobben krever sitt om dagen og lite krutt igjen når jeg kommer hjem. Noe korte test turer har det blitt, men ikke noe langtur Vurderer nå sterkt å sette inn en orginal m5 motor v8 elller v10 og kjøre sugis igjen. Blir for mye skruing og lite kjøring dette. Så er det noen som trenger en S38 som er nybygd så har jeg en her. Kan leveres med Autronic alt komplett hvis intr. Event hele bilen så kan jeg skaffe meg en annen E28. Ser for meg ca 100 for motor og 60 70 for bil event. Ta kontakt på PM hvis intr og at du har kroner. Kan event ta BRA eksemplar E28 i innbytte.
  14. Den sitter på V side under innsuget. Inn på register...
  15. Bestilte spesialverktøy til denne sist tordag ,men d er restet 14dg. Noen som har gjort dette ? Går det uten? Lage eget verktøy?? Erfaringer??
×
×
  • Opprett ny...