Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hei Kunne du kappe ut venstre rammevange? Trenger også en bit av den øvre delen av innerskjermen : På toppen av inneskjermen hvor skjermen er skrudd fast i toppen
  2. Venstre rammevange fra rett foran tårnet? Gjerne også biten på innerskjermen på toppen der hvor blinklys og skjerm sitter.
  3. Hei Balchen Hva skal du eventuelt ha for kasse og mellom aksel?
  4. BILEN/ MOTOR STÅR PÅ TRANBY OG MOTOREN KAN PRØVES I BIL OG SKRUS UT I ARBEIDSTIDEN DET KAN SIKKERT AVTALES Å FÅ HENTET DEN EN HELG OGSÅ BILEN ER JENTEEID/KJØRT OG BLE PÅKOSTET MYE FOR TRE ÅR SIDEN HAR STÅTT LAGRET SIDEN DA VET EKSOSEN ER LITT RØTEN, MEN ELLERS ER ALT TIPP TOPP MVH P Hvordan i hælvete redigerer en egen post her inne?
  5. Hei Har en toppenfin jentekjørt 318i cab 96modell som jeg skal bygge om til 320 kompressor. Motoren her har gått 212.000 km og har tilhørt ett entusiastpar her på forumet. Jeg hiver ut motoren da jeg skal bygge om bilen til 320i k. Har ikke hatt noe tull med denne og vet den fik service for tre år siden da de bulket den rett etter hellakk og div påkost. Den ble kun lagret etter dette Motor sitter i og kan startes. Motor befinner seg på Tranby og kan plukkes ut ko
  6. Bling it up >Med el heis
  7. slett
  8. Slett
  9. Slett
  10. Kappe ut en rammevange høyre side?
  11. Byttet hjul og demonterte slave pumpa på B3en. Mye fikkel der nede i gulvet og i torpedoveggen. I morgen skal ny pumpe og nytt rør på plass. For å si det slik så gleder jeg meg til å bli ferdig da ryggen allerede sier au! Blir skruing med paracett.
  12. Hei Fått tak i Mvh P
  13. bump pen dør el heis
  14. Var nede på Lier Bilgjenvinning og la igjen eksosen i en jævli dump jeg ikke så før det var ......Dyrt Tømte Alpinaen for vann bak i bagasjen Hvor F kommer det fra? Kommer inn ett eller annet sted og legger seg ved batteriet og i en grop på høyresiden i brønnen. Pakningen rundt bakluken ble byttet for fire år siden og burde vært tett! Vann renner lett, jo så ikke godt å finne ut hvorfra det lekker inn. Skulle montere en del nytt småplukk fra GS, men vekk er posen med småting. Finner den sikkert når jeg har bestilt opp delene på nytt Alt i alt en vanlig bruktbildag hvor mer gikk i stykker en det ble reparert. Dessuten raslet/ tikket bilen mer enn vanlig på morgenen i dag. Så da skjer det vel noe nytt i morgen. Hurra.
  15. Har kun LMM og en turbotrykksmåler igjen av deler(den som sitter under innsuget Har nok to LMMere liggende Den ene er gått 222,000 den andre litt mindre P
  16. Hei Det er kun FACE LIFT som har 324 X 30 mm skiver og store kaliptere 99 530 "ikke facelift" har ikke større bremser enn en 520 fremme 296X22
  17. Venstre bakdør har fått en liten rose m lett rust. Ufarlig hvis døra skal lakkes
  18. Øy Chris Bilder av ferdig resultat da? kjøling?Lys??
  19. Hei De koster som du ser lang mer enn det Lillert. Framme 475 X 2 og ca. Bak 400 X 2= ca. 1750+ frakt - ev. rabatt om du har noen. Selger de brukte for den prisen(500), men kan selge de nye for 800. De nye er fortsatt uutpakket og ligger i orginalembalasjen. Skal du ha silbergrau bakdør m el heis, 4 dørtrekk + noe mer småplukk fikser jeg en pakkepris. Har bud på spoileren, men fyren som har budt på den vet ikke om han hugger 540ien sin enda eller om han pusser den opp pga. syk importavgift som han har klagd på. Søknad om alternativ tollbehandling. Husk at du kan få trøbbel med modellskifte da dørene ikke er like på de siste modellene i el nett og i selve dørlåsen. Ikke problem å bygge om. Delene er fra en sen 95 540Hartge og er ikke lik 88 modellen på noen detaljer på låsekasse og vindusheis el nettet. P
  20. Raskt søk: RealOEM.com Legger inn delenr på for eksempel KOED:NO ELLER SCHMIEDMANN:NO ELLER GS ELLER MEKONOMEN ELLER osv 51-21-2-230-374 Liste u.dør H, E34, M tek NOK 380,00 / INK MVA NOK 475,001 Dette er da nyprisen pr. dags dato. Jeg gidder å by 200 pr stk. Verre er det ikke. Dessuten. Hva faen vet du om hva jeg får solgt av det jeg har lagt ut igjennom mine år på bimmers og CCN? De som er seriøse og ikke dekksparkere og peeping Toms kommer ofte med bud på PM. Bud betyr bud. Har handlet BMW deler siden bilene het 2002 og 1600 Trigleby og E21 var ny. Dessuten handler jeg ikke med vrakdeler og søppel. Mye av det jeg har er fra pene kjørbare tyske/ danske biler med fornuftig km og noen deler er faktisk fabrikknye.
  21. Har kun venstre bakdør igjen tror jeg Rustfri med el heis
  22. Om de er å få tak i nye lenger, så kan du jo sjekke prisen på dem nye. Gi nuftige bud selvom du ikke kjører Skoda
  23. Her er ett bilde av en tilsvarende som min 95 540 Hartge som spoileren kommer fra. Jeg har også Alpinweiss bred grill(V8) og sideskjørter og ett sett brukte og ett sett helt nye M dørlister. Alt er nylakket av Proff Billakkering i Sandvika.
×
×
  • Opprett ny...