Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hjelp Har vært på søpla og hevet endel ting og tror jeg har kastet midkonsollen til caben min i samme slengen. Prøvde med midkonsollen som jeg har til sedan dlnr: 08 151 687, men da blir det cirka 1cm gap melom midtkonsollen og det bakre stykket. Prøvde å justere dette inn på selve midtkonsollbraketten, men det hjalp ikke nok. Feil plassering på konsollen, men illustrerer ca hvor stort gapet er Midtkonsollen ser lik ut og er fra samme årsmodell tror jeg. Har samme langsgående stripe og passer rett på framme og bak. Noen som kan gi meg ett hint her? Caben er en juniprodusert 95modell P
  2. X brace avstiver til E36 Cab ønskes kjøpt
  3. pedro

    s

    INGEN MED EN GOD VENSTRE STYRT M3 3,0 TANNSTANG?
  4. STÅR FORTSATT FOR MYE UTEN Å BLI BRUKT MYE NYTT PÅ DENNE OVERHALT MOTOR OG KASSE NYTT SCHMIEDMANN EKSOSANLEGG KAN TA 328 I INNBYTTE MED / UTEN MELLOMLEGG
  5. E30 Midtkonsoll Frontfanger luke m leppe AlpinwieS II nylakket FRONTLYKTER HØYRE SIDE SOM NYE E34 SPLITTER NYE DEPO FRAMLYKTER I ESKE TAKLUKE STØTFANGER BLÅ 100KR ORIGINALE M5 FELGER NOE KANTKJØRTE MEN RUNDE OG FINE GODE DEKK HELT NY ORIGINALSKJERM VENSTRE SIDE E39 FRAM OG BAKLYKTER XENON M NYE JUSTERINGER SATT PÅ 99 530DAT
  6. Ingen som trenger brukte Xenonlamper til E39? Disse går billig da jeg ikke trenger deler til E39 Henter du i Asker, går dem for ett par hundringser stykket. Er bare å skru rett inn og sette i pærer. Betalte mer for reppsettet tror jeg. KAN OGSÅ BYTTES I HØYRE FRONTLYKT BOSCH E36 Baklyktene er hele og sprekkfrie. Går for to hundre begge.
  7. Hei Masse deler som jeg vil kvitte meg med Har fortsatt en (99)99modell 728 ia og en 98 320 ia girkasse Begge med lav km, konverter og hjerne +Komplett interiør til E36 coupe i sort skinn + dørtrekk sorte skai med pent treverk til E34 og 4Xel vindu +Frontlykter og hvite blinkers til E 34 Helt nytt i eske +venstre baktdør i sølv met E34 M5 sedan 96/96 modell m el heis. +Grill list E34 ny lakket i alpinweiss II samt facelift speil i samme farge +Facelift E34 speil i burgunder +Ett sett framdempere til E36 helt nye +ett coupe cab panser i carbonsvart +Ett sett aludører i estorilblau selges bud +Ny grillramme E36 96 99 med hull til lyktespylere. Gi bud bilder på face eller mobil.
  8. Hei Har to frontlykter m xenon til 96 og ut E39 med gule blink Lyktene er i god stand og justeringene for høyde er nettopp byttet DETTE ER IKKE EN DO IT YOURSELF TRÅD
  9. SKRIV DA SOLGT I STARTEN PÅ TRÅDEN
  10. Fordi hver gang jeg har pellet på BMWlykter har jeg fått problemer med dugging etterpå Pakningene blir aldri tett igjen. Digg med nye reflektorer og duggfrie glass MEN Har fortsatt to lykter med gul blink som venter på ny eier Frister lite å kaste dem da de har fått nye justeringsskruer Kostet tid og arbeid Baklampene er også fine bare med gul blink Går billig dette Spesielt hvis none kommer å henter dem P
  11. Hei Har to frontlykter m xenon til 96 og ut E39 med gule blink Lyktene er i god stand og justeringene for høyde er nettopp byttet Selges da jeg byttet til hvit blink Jeg selger disse billig da jeg ikke har bruk for E39 deler mer Glassene er ok
  12. Helt nye i eske lykter til E34 Den ene esken pakkeet opp for bilder BUD Vil ha det bort P
  13. pedro

    s

    HEI Ingen som har en M3 3,0 tannstang eller Z3 i topp stand liggende? Alpina B3 prosjekt ønsker kortere styring
  14. Bump denne opp Har også ett pent sort skinninteriør til coupe som selges for 2500 fra en 95modell Har også sort skinn armlene 1000. P
  15. Beholder det til E36en. 200kr for E34 panelet +frakt. Er til automat bil
  16. Høyre frontlykt E36 cab og X brace til cab trengs ASAP
  17. X brace avstiver til E36 Cab ønskes kjøpt
  18. X brace avstiver til E36 Cab ønskes kjøpt
  19. X brace avstiver til E36 Cab ønskes kjøpt
  20. Fikk med meg at det er ett bud på 20,000 for den Femten er nok for lavt Men du kan få den til ca den prisen uten motor og gir hvis det er interessant P
  21. HMM For lite rust på denne tror jeg Får vel la den stå i lake en vinter til slik at den blir jævlig nok til at folk vil begynne å by Er desverre ikke farlig rust noen sted og ikke noe å sveise Var å så på en markspist en som var solgt for 25 flikket litt på og videresolgt for 35
  22. Noen som har X bracen/ avstiveren under til E36 Cab
×
×
  • Opprett ny...