Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Ligger eller lå ett slikt innsug til salgs her på bimmers i forrige uke. Jeg tenkte å bruke en M52 323motor, ett M50B25 innsug, M50 ledningsnett og hjerne eller M52 motor, M52 ledningsnett og M52 hjerne med tilpassninger. Det er disse tilpassningene jeg er på jakt etter å få vite noe om. Syntes forøvrig ikke noe om lyden på det aluinnsuget på youtube. Trengs nok mapping og kanskje andre dyser og plugger osv for å få ut noe mer av det? Problemene dukker opp rundt spjeldhus, ASC, el nettets tempfølere og EWS osv. P
  2. Hei Er det noen her inne som kan gi meg en oppskrift på ombygging til M50 innsug på min 97 M52. Har prøvd SØK her uten å finne noen god tråd på det. Prosjektet er en 94 coupe uten ASC som jeg vil sette en 97 323 2,5 motor i med M50 innsug. Usikker på om jeg skal bruke M50 ledningsnett eller beholde M52nettet og hjernen. Planen videre var enten chip til M50 + eventuell snurre(kompressor) eller å beholde M52 elnett og hjerne og få denne flashet med Turner motorsport sin tuning og mappe denen med eller uten snurre. Planen er 230hk med enten M3 3,0 eksos eller beholde Simons sportseksosen som sitter på. Noen som kan veilede litt på hva som må bygges om på M50 innsuget for å få dette optimalt? Vet det er noen følere som må loddes sammen på tempen, men ellers er jeg rimelig blank. Blir glad for tips her av noen som er drevne på dette så jeg slipper å prøve og feile i ukesvis. Hadde vært kult å få en plugg and play anvisning med hvilke deler jeg trenger osv. Med vennlig hilsen Pedro
  3. Har du solgt dette så vær vennlig å skriv SOLGT i toppteksten.
  4. Ingen med behov for gode B20er?
  5. Pussig at denne må bumpes da det ikke er ett rustvrak, men snakk om en bil i meget god stand som kun trenger lakk for å bli meget pen. Ingen som vil ta med hjem en ny EUgodkjennt god E34 med lav km 238,000km? Ble bytte mye på Eukontrollen nå i forrige uke. Bytter i cab, 328 coupe eller 25,000.
  6. Hei To motorer fra 320iat med automatkasser selges etter ombyggning til 3,2 og 2,5l. Den ene med kun 154,000km, den andre med 212,000km. Har også ratt og rattstammer og pedalsett til begge biler. Ledingsnett nøkkel EWS osv følger med M52motoren. P
  7. Hei Har bedt om pris på sperredelen på CCN, men ikke fått svar av deg! Pris? P
  8. Overhalt motor, kasse og forstilling på denne, og ingen rusthull gjør at jeg priser denne til 25,000. Det er ingen upris for en E34 med lav km, få eiere og god stand. NYE FORINGER OG STØTDEMPERE BAK. NYTT BENSINRØR EU GODKJENNT Kun lakk og aircondition som gjennstår for å få en pen og god E34 P
  9. Vinteren er over og bilen har ikke vært brukt en eneste dag desverre. Nå legger jeg den ut før den står seg ihjel.
  10. Fortsatt her jeg ett stykk strøken M52B20 med automatkasse som står å tar MYE plass. Topp stand på alt. SELGES MED EL NETT. Plump inn i bil, koble på eksos og el og start og kjør.
  11. KJØP OG SALG HER, ikke deler ønskes kjøpt her Flytt tråden din så har du større sjangse på å få tak i en.
  12. Hvordan er passformen på det? P
  13. Farge på dørene Holder til Hvor? Trenger venstre framdør Schwarz 11
  14. pedro

    solgt

    JEEZ
  15. pedro

    solgt

    SKRIV SOLGT OPPE I TRÅDEM DIIN S`Å SLIPPER VI ANDRE Å BLA OG DU SLIPPER FLERE INNLEGG:
  16. hei Er det Alpina frontleppe på den? Orginale baklykter på den uten oransje blink? P
  17. Hei K Hva ser du for deg av pris på denne? Og uten motor og gir? Hvorfor ble ikke senken godkjent når du har papirer på det? P
  18. Hei Alt er jo mulig, men byttet microbryteren i fjor på mistanke og det at taklyset ikke altid lyser når dette oppstår gjør at jeg ikke er villing til å bytte den en gang til. Nei, INGEN feilmelding på airbag Den lyser nå knstant Før trengte jeg bare å banke lett i rattet for å få den til å slutte å lyse igjen. P
  19. Var såvidt jeg fikk start i dag igjen da. Når jeg kjører så lyser airbaglampen, noen ganger taklyset og en skjelden gang blir servoen hard i korte perioder. Snodig fenomen dette- Skal ut å kjøre en tur om en liten stund for å sikkre at det er strøm på bilen kl 06 i morgen når jeg må avgårde på jobb. Kikket inn i bilen ett par ganger nå og ser at lyset ved automaten lyser 4 timer etter at jeg har kommet hjem. Det lyste også BOOTLID OPEN på displayet ett par ganger i dag. Det var ingen ting åpent for da jeg kjørte en handle tur litt senere lyste det ikke noe anne sted enn i airbaglampen. Dørene og bakluken og glasset sjekket. Kjørekomputeren slår seg på også og forteller hva kl er, forbruket og stoppwatch 00,00 kommer opp osv. Forstår lite av disse feilene. P
  20. Hva med noen BILDER da?
×
×
  • Opprett ny...