Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. A
  2. S
  3. BUMPER DENNE Sort sportskinn med varme Strøkent. Støtfanger Framme E30preface P
  4. S
  5. S
  6. Sedan da eller??
  7. da jeg ringte var den solgt?????
  8. Riktig det, MEN her får du med hele drivverket komplett fra radiator til bakaksel, - Tingene som hører sammen er der og det er verdt mer enn en klump på en europall i mine øyne. P
  9. pedro

    Skaffet

    q
  10. Har også masse karosserideler og understell/bremsedeler til E34 E36 og noe til E39 Send PM P
  11. Pene sorte dørtrekk med trelister til E34. -Hjerne -Dynamo -Starter -Lmm -Servopumpe -Luftfilterkasse Gi BUD Må bort nå da jeg mangler lagerplass
  12. S
  13. 320 ia girkasse med 154000km og servicehefte? P
  14. Beholdes
  15. Slett tråd Beholdes
  16. SELGER komplett M52B20 drivlinje! Kan også selges delt. Tett og god 97/98 320i automatgirkasse til E36 som har fått alt av service med mellomaksel og diferensial. 156,000km med servicehefte. >Tre eiers bil hvorav alle tre eierne er 50+ Ingen problemer med dette drivværket. Motoren har stått på tørrlager i snart 5 år. Girkassen er komplett med hjerne og elnett og med alt inklusiv girkasse, mellomaksel og bakaksel 1500 for alt Hvis delt opp, 500 for bakaksel og 1000 for kasse, hjerne og nett. HAR OGSÅ 99 5 HP 18 KASSE TIL 728 528 98 99 LIGGENDE MED LAV KM 1000KR Nås på telefon 91848260 P
  17. slett tråd
  18. Hei "Mitt" har da heler ingen KM Jeg har sef papirer på settet Skal lete det opp i helgen. P
  19. Skal ta ett par bilder av sikringsboksen min i morgen når det blir lyst. Er to releer som bare har blitt borte fra bilen i løpet av den tiden den har stått i Fetsund Tror ogsåjeg trenger pinnsvinet (Formotstanden) til vifta. Er det senken fra din eller "Gamle min" du selger?? Er muligens interessert i å kjøpe den senken da min Touring er drithøy framme med orginalfjærer. Har fortsatt ett strøkent E34 interiør Sort sportsskinn m varme til 8000 Bud på 7500 men det går det ikke for! Kult at du fikk bilen opp å stå igjen da. Mekkern min har også knekt ei oljepumpe. Skit når sånt skjer!
  20. Hei F B Har du plukket ut spilleren? Mulig jeg trenger noe elektrisk også. Har ikke vifte lenger? Må bare finne ut hvilken del som har streika(Comfortrelee?). Skulle du bruke hendelen fra CC? P
  21. Hehe Da hadde ronnyskretting rett da Ikke altid lett å analysere over nett? Ile nok på bil Håper det er blitt bra nå da!
  22. Har også ett strøkent M5ratt fra samme bil som selges for 2000! P
×
×
  • Opprett ny...