Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Har fortsatt delene liggende i gangen Skal du ha dem?
  2. Er du tilbudt 30,000nok for bilen? Så ikke det jeg før nå når jeg leste over tråden igjen. Folk legger jo ut 92modell skadebil til 20 og vrak til 10! Det hadde jeg aldri funnet meg i. Torpedoer?? mot hvem? Ikke hørt at slik virksomhet betaler seg med annet enn bråk og mulig straff. Du må være så jævlig sikker før du gjør noe og som jeg skrev i første innlegg. Da må du kikke deg over skuldra i lang tid og ta eventuelle represalier fra de du får tatt. Men tips med navn kan jo utløse mer etterforskning fra Polititet eller kanskje not http://www.dinside.no/4017/forsikringsklager-meldes-her Forsikringsklagekontoret, Bygdøy Allé 19, 0260 Oslo Telefon: 23 13 19 60. Telefaks: 23 13 19 70. Forsikringsklagekontoret er opprettet av Forbrukerrådet og Norges Forsikringsforbund, og er et fritt og uavhengig kontor som veileder og hjelper forsikringstakere og skadelidte som mener de har krav mot et forsikringsselskap. P
  3. Nei desverre ble de kastet med motoren.
  4. Lå det ikke bruksanvisning osv bak i gulvet på bilen da? Har kortholderen ett eller annet sted. P PS:Sjekk om han fortsatt er int i deler Fredrik Hei! Selger du den sorte map-sensoren på venstre dempertårn (når du sitter inni bilen)? (den det går inpå en vakumslange og en kontakt på!) Skal være til en TDS 95 modell! Mvh Olav Mork. memberlist.php?mode=viewprofile&u=27859 kårekloak
  5. Er vel også kanskje lurt å spørre på det lokale biltilsynet EU merking, lux osv Fristet litt må jeg si Min venstre lykt lekker som en sil når det regner Husker det var mye styr med lyktene på amrisene jeg har hatt som var importbiler P
  6. Holdt til hvor? P
  7. Solgt
  8. Prøv å få lastet ned noen bilder da 20 er vel litt stivt for ett prosjekt fra 92?
  9. Ser det er en god del rust på den ved skaden. Er det noe under og ellers på bilen? Kan du ta flere bedre bilder. 20 er du jo på en "strøken" uskadet bil
  10. Hei Bilen går ikkje under 25000.- da den er i god stand i forhold til andre bmwer på veien+at den er godkjent med senkesett og 17" felger. er ikke intressert i bytte som:e34 og E36 er ikke intressert i bytte som:e34 og E36 Klarer å lese, men spørr nå lell Jeg har en meget pen og påkostet 525iat 96 modell m 221000 på telleren. Silbergrau og svært påkostet i år med bla nye bremser bak. klosser framme, Splitter ny Eisenmann eksos hele veien, nye coiler og plugger, olje og oljefilter reimer ny olje og filter og en eller annen dings i kassa, Nye rør under bilen kommer til helgen sammen med eksosen. aluhjul på sommer som er nye og pigghjul på stålfelg med org kapsler.Bilen har dobbel airbag og er som sagt ny EU for kort tid siden. Noe småplukk er det, men i det store og hele en pen og teknisk grei bil. Ny frontrute og visker bak også kommer jeg på +++. Bilen har sikkert blitt påkostet 40laken i år. Men da jeg har blitt singel trenger jeg ikke denne mer da jeg har flere biler, bla en 530dat. Bytte m mellomlegg? Mvh Per Christian
  11. Solgt for Bud på 7500
  12. Jeg har også vurdert dette, men har blitt frarådet dette. En annen ting er om bilen da letere vil slå nedi på "norske" veier? Har hatt ett par skikkelige stygge smell på ugjevne grusveier. Vurderer det fortsatt da bilen min har ett temmelig stort wheelgap framme soom ikke akkkurat er pent. Koster vel bare en ca tusenlapp? P
  13. pedro

    Skaffet

    Hei Nei passer ikke fra 520 til 525 da luftmengden inn er større på 2,5ern enn 520en. Er større kanaler på 525ens LMM og luftfilterkasse. Litt derfor jeg selger 520 LMM og kasse til SuxXx da. Hallo igjen fra Haujeheimen ja. Det skal jeg love deg var ett godt tips. Ordna seg med deler og mer enn det kanskje. Blir muligens bilhandel begge veier der i tillegg til deler! Takker for tipset da. Mvh P
  14. Fino Kommer tilbake til deg. P
  15. pedro

    Skaffet

    Takker for tipset da.
  16. Bare babbel dette i forhold til meg. Du har jo IKKE sendt noen deler til meg, noe som du har fått forhåndsbetalt for. Jeg forstår av det du skriver her at du har lurt andre enn meg også da Men det har jeg jo allerede hørt og lest om siden du er omtalt på negativlisten:applause: DET ER IKKE JEG Oi Hadde vist en kvittering med innbetaling til ditt kontonr her. Svaret under her viser vel hvem du er for en kar. Hva med bare å returnere pengene du skylder meg å rette ryggen rak! Så slipper du å rope hallo hallo hallo i telefonen flere ganger Ja Hallo.
  17. Tenkt å betale meg tilbake siden du aldri sendte det jeg betalte for? Gratis bump
  18. Ja det vet jeg. Kontonr: 8420 10 13 118. Sender du bekreftelse på at du har overført til meg på mail: Bjarte_m3@hotmail.com Så sender jeg det tidlig imorgen. Men totalprisen blir jo ikke 560kr. 450kr for boksen + 160kr i frakt. Så det blir jo 610,- tilsammen. Sitat: Norgespakken egenemballert Pris Inntil 10 kg Kr. 160,- Fin fyr du Bjarte bmw-E30
  19. Får du tatt ut frontruta hel da? Int hvis den er tilnærmet strøken. P
  20. Jeg kjøpte ett sett fra KOED og betalte 2200 Dette er billig folkens Ikke så mange pene sett igjen Sjekk nypris! Jeg ønsker meg nå ett sett til touring! P
  21. Ja Er det tørt kan du som jeg sa ha en blokkering ett eller annet sted Skal gå "LITT" frisk olje(damp) der, men ikke mye. P
  22. Google eller diylinker Utligner trykket mellom topp og bunn for å hindre overtrykk Er veivhusventilasjonen eller noen av rørene/ peilepinnen(OBS) tett vil dette ikke fungere og du vil få ulike ¨symptomer" som feil på autokasse, turbo, svart røyk og ikke minst trykk i toppen. google en diy på din bil M52? og les deg opp der Jeg hadde MASSE trøbbel med vcv pga at DUSTENE på Egil Stenshagen sa at den ikke trengtes å byttes Det samme med oljen på automatkassen min. Gode råd på søk eller google Lykke til P
  23. Da går bilen for 7500kr til helgen hvis ingen byr over Meget god motor og girkasse og ny komplett senk Dette er meget rimelig for en 525tdsa motor med girkasse Betalte 12000 + montering selv!
  24. Jepp Ofte kan bilen begynne å riste når clutchen er utslitt Spes ved slitt trykkplate eller at lamellene er nede på stålet Da må også svinghjulet dreies opp eller byttes er du uheldig BYTT clutch raskt
×
×
  • Opprett ny...