Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. KJØPTE NY ISTEDENFOR Å HOLDE PÅ I BARNEHAGEN DETTE HAR BLITT
  2. Ingen som er interessert i deler fra 525tdsa med lav km?
  3. Har også komplette bremser til 318-328 E36 Skiver og klosser og kaliptere fra 328i og 320ia 98 selges. Fra eugodkjennt bil m 104000km pga 3,2ombygg. Passer alle E36 Har også "nye" skiver bak til 318is P
  4. Selges i deler elller komplett Dynamo Starter A/C pumpe selges for bud Må bort da jeg ikke har lagerplass. Motor kastes nå hvis ingen er interessert i å hente den som delemotor.
  5. Bud på dette? 318is bremsene framme er solgt, men har nesten nye skiver bak. Fortsatt endel skiver igjen som greier en Eu + kaliptere til 2,3 og 2,8. EN HELT NY SKIVE FRAMME TIL 530 E39 passer alle 296/22 E39 preface. P
  6. BUMP Hjerne A/C pumpe m brakett Siemens dynamo med brakett M 50 starter Gi bud Må vekk Har ikke lagerplass.
  7. Ok klosser og skiver framme. Går fint igjennom eu. Bak er det helt nye skiver og klosser. Pedro
  8. pedro

    slett

    S
  9. Bumpo LM ny i eske P
  10. E36 M3 3,0 Ingen med en rustfri bakstilling til salgs? Trenger ikke diff.
  11. Hei Som topic sier: Rimelig bakstilling til E36 M3 3,2 ønskes kjøpt. Trenger ikke dif da jeg har en strøken sperredifrensial m 104,000km til 328 og utgående flenser. Greit om det er bremser på den. Kan bytte bort eller selge svingarmer med drivaksler til 3,0 med nye bremseskjold. P
  12. Org del eller repro(dvs god passform) P
  13. Hei Har ett komplett instrument til 92 525tdsa Vet ikke om det passer din. 500? P
  14. SOLGT Pedro
  15. Hei Tror ikke det. Kastet dasjen på jobben i går siden det er stoor "gratiskontainer" der. Skal sjekke i morgen tidlig. Tror kun jeg har igjen instrumentet og ett deleinstrument innvendig. P
  16. Hei Meglern Er ikke fremmed for den tanken der nei. Ikke umulig det blir en tur når prosjektene jeg holder på med er ferdig og jeg har fått meg ett nytt sted å stå. Ille med Alpinaen min som ble vandalisert ute på parkeringsplassen etter to år med påkost og skruing. Er vel ikke så dumt å begynne å se etter 135ier og E46er heller. Begynner å bli gamle de her E36ene vi skrur på. p
  17. Selges/ byttes. Ny i eske Uåpnet får ikke retur på denne hos KOED pga at det er bestillingsvare. BUD PÅ DENNE DA? P
  18. Bump i dag Må bort fra gangen
  19. pedro

    slett

    s
×
×
  • Opprett ny...