Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hei Driver å selger fire sett med felger. To sett alu til E36 og to sett til E39. ]Dekksettene står på Lutvann/ Tveita i Oslo og er pene og ikke kantkjørte, minus den ene 17" M kopi ffelgen. Det to av settene er nesten ikke brukt og i god stand. Dekken på 15" E36felgene er litt harde, men med fullt mønster og iallefall gode herjedekk. Kan også selges uten dekk. Bilder kommer en av dagene. Pedro
  2. Hei Har to sett fine orginale alufelger til E36 som skal bort da jeg driver å skal selge bilen. Ligger på Tveita i Oslo disse har sittet på en voksenkjørt 316. Er 2000kr for dyrt?
  3. Hei Har 4 Borbet H i alu 15" som ikke er tunge hvis det er vekta som rår? Kastet stålfelgene mine på torsdag desverre. Har to dører 2 dørs også. Ligger på Tveita i Oslo Skal bort da jeg påskerydder Pedro
  4. Hei Har alle i imitert skinn m el heis bakvurderes solgt Er strøkne fra 98 m B3 m 104,000km på telleren P
  5. Vet ikke om dette er så gromt, men de er nesten ubrukte og helt skadefrie Kun noen små lagringsriper Hvor i landet? De befinner seg i Oslo Tveita og skal bort da jeg påskerydder Ring om interesse 91848260 Pedro
  6. Erik Jeg blir nødt til å bryte dørstokkmila og gå ut i jakken min for å hente lesebrillene mine. surrete i hue, trangsynt, nærsynt og ja, resten holder jeg for meg selv . God påske uansett Erik. Med gammel hilsen Pedro
  7. Hei Morten, Rons og ///M Dere nå ha komplett motor med ledningsnett og hjerne, luftfilterboks med mer. Starter og dynamo og servo er lik. Utveksling på bakaksel er ikke helt lik, men vil ikke utgjøre noe stort problem. Eksosen går om hverandre, men er ikke helt lik. Det skal ikke være nødvendig å bytte den, men det blir ett lite effekttap. Håndbrekksvaiere og svingarmer bak/mulig hele bakstillingen må byttes hvis motoren skal godkjennes av BT. Dette fordi Isen har skivebrems forran og bak, men framme er det likt på alle e36 med unntak av m3 og om jeg husker riktig seksere. Sjekk realOEM online ETK og dere får svar der, men det er ikke nødvendig å bytte frambremsene. Motoren er bredere på toppen og har et svart deksel over pluggene. Enkel kveldsjobb dette. Vil dere sette det bort med dagens priser er det bedre å kjøpe en IS. Dette er plugg and playombygging.
  8. Hei folkens Denne selges nå for 15000 i påsken da min nye til jobb bil er ferdig Den bruker litt kjøleveske(ikke i oljen), har litt flekkrust, en eller to slitte bærearmsforinger som medfølger og den har en liten eksoslekk etter en fartsdump(anlegget er nesten nytt). Den kan også byttes i 96/98 3,2 M3 understell/ eventuelt forstilling og penger i mellom. Kan selge den for 21,000 med sort skinninteriør med midtarmlene Bilen er i god stand og det burde være enkelt å få denne godkjent til Mai og eventuelt bygd om til 318IS Ligger flere Is motorer ute til salgs på diverse fora Det kan settes inn 1,8liter i denne uten skivebrems bak og godkjenning. Bilen skal bort nå i påsken, helst i løpet av uken da jeg ikke har parkeringsplass til alle bilene Bud mottas på telefon 91848260. Denne skal bort nå!
  9. Hei Er IKKE gledesdreper fordi man sier at man støter på noen problemer Det er bare mer å sette seg inn i. Gjør du dette ombyggingsarbeidet på minutter er du god inthe. Stå på du med engelsk bil. Utfordringene kommer. Det er bare å ta dem det Det jeg mente var at det er enklere å bygge på en venstrerattet bil. Lykke til.
  10. Kan trygt si dette er MYE arbeid og kanskje mer enn du tror. Du kan ikke bruke annet nett enn 98modell elnett i en 98. Klimapanelene er forskjellige og det øvrige nettet går ikke om hverandre. Bla EWS, klima, Airbagene(ekte 98 har 4airbagger(to i dørene)). Klimapanel fra 97(tre kontakter og fra 98 to). Du har kanskje bare en airbag i din 94. Det har jeg. Motor el nett kligger på feil side og kan ikke strekkes tannstang kan IKKE snus innvendig slik at den blir venstrestyrt, betjening til el vindusheis sitter på feil side ++++++++++ og +. Det er ett mettet marked nå for M3 deler, slik at det lille du får solgt fra den engelske bilen ikke gir noe særlig med kroner. Ligger mange biler fra Eng. på forumet her nå. Du blir ikke kvitt karosseriet heller. Sats på en tysk eller svensk bil eller kjøp deg en M3 som er ferdig ombygd eller kjøp en originalbil. Det er nå mitt råd. Plugg selger en fin 3,0. Sjekk ut den?
  11. Fortsatt ikke svar fra deg! Er den solgt kan du slette annonsen eller svare. Du har tilogmed telefonnummeret mitt. P
  12. Har sendt deg en PM med telefonnummer uten svar. Kan jo svare da siden du har lest PMen!
  13. pedro

    solgt

    Fine skiver og kaliptere Gode klosser bak litt + skall av på sidene på de framme Løp å kjøp
  14. Sittet i hvilken bil? E36 3,0 el 3,2. Modell? Ulyder/ lekk/ defekter? Bilder
  15. Sittet på / passer til hvilen bil? Litt spes Et? Pedro
  16. Betalte 57000 for min 97 320ia senhøstes i fjor. Tdsa en sliter litt på motorsiden, men det er en rimelig bil å kjøre med så lenge motoren holder. Prisen er vel nogenlunde ok den, men utstyr? Er motoren god er dette ett godt kjøp ville jeg si som bruksbil. Lykke til med salget.
  17. Hei Har du solgt bærearmene?
  18. Juni 99 530dat Startvansker på min i forrige uke. Var da ikke strøm til gløderelleet hjerne sjekket og null feil funnet Diesellekasje og returventiler og forvarming ble byttet mellom filter og hovedpumpe innsug av og glødeplugger sjekket som var ok dyser sjekket og var ok men litt slitte(1500+mva og frakt for Italienske overhalte byttedyser kunne skaffes Filterbytte og sjekk av pumpe i tanken gav en gjevn strøm diesel til inlinepumpen Sletting av feilkoder og ny oppstart Da virket alt fint(+ 12000 i veksted/deleutgifter). tre fire dager etter fikk jeg nye startproblemer, men bilen går fint når den først starter. Hva blir neste da?
  19. Bilen er fortsatt til salgs Pedro
  20. Er en annen "ramme" på de med nedfellbar rygg. Du får deg en skikkelig sveisejobb der da. På E34 er det forskjellige seter, også sittepute P
  21. Er ikke lett å se noe ledig å koble seg på min 320 heller. Er annet ledningsnett på min 98 donor enn 96ien! + til tenning er greit, men hvor skal de to andre da som styrer vinduet opp og ned? Hvordan får jeg av dekselet på stolpen?? Der hvor skyveknappen til sikkerhetsselen sitter er det ikke mulig å få den ut eller av uten å brekke den? Sliter med dette jeg og så blander meg i tråden P
  22. Ergrer meg i det hele tatt å kjøre i Nurge. Men her bor jeg nå og kjører milevis i kø hver dag, det tar sikkert livsår fra meg. En episode fikk meg til å reise kollektivt i ca 1/2 år. Ligger i venstre felt på firefeltern mot oslo ved Høvik. Ser det ryke fr ett dekk å at det kommer store gummiflak fra lastebilen tre biler forran meg i samme felt. Jeg slipper gassen å slipper meg ned i fart å får stor avstand. Plutselig smeller dekket på lastebilen, går i autovernet å rett i frontruten på bakenforliggende bil som bråbremser å skaper kjedestopp. jeg har nå så god avstand til foranliggende bil at jeg bare såvidt bremser ned for så å se en rød Glof III på RYKENDE fire stive komme opp i speilet mitt og hører nå dekkskrubb. Siden jeg har grei hastighet og det er luke på min høyre side hiver jeg bilen over i høyre felt å tar farten pent ned for ikke å treffe biler og deler. Glofen sklir på fire stive forbi meg og rett inn i bilen forran. Reaksjon Dama snur seg mot meg og rister begge knyttnevene mot meg, SOM OM JEG VAR SKYLD I DETTE Surealistisk opplevelse som medførte at jeg stoppet i Asker på vei hjem fra jobb, kjøpte månedskort som ble til halvårskort. Hadde jeg ikke dengang skullet hente i barnehage osv hadde jeg fortsatt reist med toget. Sitter ofte å beundrer flotte pelsfxxxer i store SUVer som snirkler seg rundt i de totalt underdimensjonerte parkeringshusene her i Akershus. De eier ikke kontroll på beistene og mange når knapt over rattet. Hva pokker skal men med XC90etter når men skal på Rimi for å handle melk og yoghurt? Det og bebisen får fint plass i en IQ. Jo! Show of og status.
  23. Mye godt enig i kritikken her C. En kar oppi Uvdal med BMW(forumbruker) burner som faen oppe på fjellet. Imens litauere bryter seg inn på flere hytter ved Uvdal alpinsenter og eierne ringer lensmannskontoret. Nei vi kan ikke rykke ut til innbruddene pga vi er opptatt med å etterforske en annen sak. Ett førerkort inndratt. FLOTT! Samme sted omtrendt: Småbarnsmor med sykt barn kommer hjem til knust rute og drita mann på sofaen. Hun ringer Lensmannen. Får beskjed om å vekke mannen og be ham gå. FLAKS! Mannen går og ingen skadd. lensmannen fikk se tour de ski ifred. Ligger på vei til jobb i dag i MILJØSONEN Uniformert bil ligger i 76 78 km i 60 sonen i ca 2 km, opp på siden kommer en merc i jx fart og bremser ned på siden av dem med det resultat at en Queerskiakai må bråbremse da han ikke har sett den uniformerte bilen med minimal logo og tynn blåstripe på taket. Blir liggende en 300 meter bak mercen MED MAKS 1/2 sekunds avstand. Ingen stoppet å blinket inn. Jeg og faren til en kompis kjører ned til Asker for å leie video og der står en uniformert bil. Vi leier video og kjører til Shellen for å snope. De kjører etter. Vi kjører hjem til gamlingen i hans eldre Sierra vinterbil og rett før vi er framme kommer blålysene. Lang utspørring om hva vi drev med sjekk av 62åringens bagasjerom og mye mer. Jeg satt i passasjersetet og spiste nøtter som jeg la i hanskerommet. Damen ville se i hanskerommet og jeg sa "greit! dette er mine peanøtter og du får ingen, bare se". Damen rev opp døren og "hjalp" meg ut for ID sjekk og begynnte å fortelle meg at jeg sikkert var imot politiet. Tok førerkortet mitt å gikk inn i bilen for å sjekke status på den pågrepne. Kom ut med lommelykt og sjekket bilen grundig. Hva er dette? sier hun og drar fram originalradioen til Forden som har ligget der i ti år og samlet støv. Jeg forklarer henne at det er en Fordradio og at hun sikkert kan få den, men at jeg ville ha alle peanøttene for meg selv, gikk inn i hanskerommet å hentet noen nøtter mens hun gikk bort til gamlefar og ville se kvittering. Hun fortsatte å spørre meg om jeg hadde mange dommer og for hva. Ær du me narkotika? Svarte tørt at jeg var i peanøttene nå og at jeg tidligere hadde litt med politiet ågjøre, hvorpå hun begynte å skulle visitere meg. Kollegaen som hadde stått litt på siden å observert en stund uten å si stort, snur seg brått, går rundt bilen og sier. "Du, no e det nok". Han går rundt henne å sier samtidig god kveld til gamlingen slik at han blir stående nesten mellom henne og meg. Hun ser på ham og strekker fram førerkortet mitt. Går inn i bilen å smeller igjen døren uten å si noe. Kollegaen ser ned i bakken å setter seg inn uten å se på meg. Snur bilen og kjører. Jeg står igjen etter intermessoet og ler, men er egentlig innmari brydd. Hvor er etikk kurset blitt av? Hun får senere "høve" til å bøtelegge meg for TIDELIGERE på dagen kjørt uten bilbelte. Kollegaen hadde sett meg. Hjalp ikke at jeg satt med beltet PÅ og at observasjonen var gjort tidligere. Da sier jeg til henne etter å ha skrevet under på forelegget: Du gikk på den treårige høgskolen du da? Fikk med deg mye. Etter mange slike toilling episoder å noe HESTKUKoppførsel har jeg blitt det jeg kaller mildt reservert. MEN dette skyldes sikkert at jeg er en gammal feit dinglepikkgris av en politiskolereject som nå kjører Yaris?
  24. di bump Mere kommer sms til 91848260
  25. Hei Har M20B20/23 pakningssett ringer og oljerør til kam. Dette er "solgt" til Pål på forumet, men har ikke hørt noe enda. 900 for komplett slipesett ringer og oljerør(kom meg totalt på 2100 + frakt) Første mann med pengene får det eller den som kan hente det i StorOslo. Pedro
×
×
  • Opprett ny...