Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hei Har M20B20/23 pakningssett ringer og oljerør til kam. Dette er "solgt" til Pål på forumet, men har ikke hørt noe enda. 900 for komplett slipesett ringer og oljerør(kom meg totalt på 2100 + frakt) Første mann med pengene får det eller den som kan hente det i StorOslo. Pedro
  2. ARGHHH Noen som vet helt sikkert om jeg kan ta rennafart og dra den av?
  3. HeHe 52000 plukk opp? Det må bli tråd Ser med gru på tråden fra Sunndal? om Alpinaen som på 5året står og ruster opp. Ønsker meg også 1:1 av den Ble 30/40 talls gansta Citroen her da. Tøff den også. P
  4. Sendte deg en PM men ikke fått svar. Fyra på! Haster da jeg ikke fikk lånt bil mer enn til i dag. Ser for meg buss tog buss tur retur jobb
  5. Er flere m3er delebiler her! Står fortsatt delebiler i Skien ++ Let litt på forumet. M3 får du ikke i vognkortet uansett. Hvorfor ikke en 3,0? Sett en til 45 her nå som jeg vurderer selv + en cab 3,2 til 80 store + ett prosjekt. Bare å lete i deler og biler til salgs tråden! Det renner over av disse nå!Kan gi deg et tlfnummer på PM hvis interesse! Vet ikke om selger vil ha nummeret ute! Han har nettopp byttet nr. Håper du vet at dette er krevende arbeid hvor du må holde tunga rett i munnen og helst ha temmelig kjapp framdrift eller ta bilder som en gal når du holder på. Plugg and play HAH? 52000 biter er mye å holde styr på P
  6. Noen som er sikker på at jeg bare kan røske begynner å haste med å få enn rørepinne og manuell 6 trinns kasse. P
  7. Tror nok at det er flere motor, gear, eksos, bakakselutveksling og elektronikk/ styringsmessige forskjeller + at noen US M3 også kom med automat og M50 enkelvanos motoren og ikke S52motoren. Snakker om 3,2ern da. Gikk vel på at S50motoren ikke klarte avgasskravene. Ikke skyt meg om dette er feil. Har ikke husk på det lenger da jeg droppet et slikt prosjekt. M3 for du fortsatt over alt så hva er gevinsten med å hente en fra US som huggebil? P
  8. Den øverste stven var ekstra nydelig Min ene 92/94525tdsa har detaljer som hekkspoiler fra Hartge org med TüF papirer. frontleppa byttet jeg desverre i en 540 leppe. Lesjøford 40 40senk. 540bremser sort sport skinn m varme. V8panser M5Nürnburgring felgene. Nye skjermer med blink. Mulig sort taktrekk kommer på plass når ruta slikevell skal byttes pga rust i øvre kant og h hjørne A stolpe. Sedanen min skal bytte farge fra marine blå til diamantshwarz 181. Gleder meg litt til den kommer hjem, må vel investere i kamera eller ny mobil da. Stven er 92 525ix manuell. Planen var å bygge den om til Alpina 3,0IX men stod på penger og for mange biler i og utenfor stallen- Har desverre slettet alle bilbildene mine, Angre. Liten entusiasthistorie. Sommeren for 2 år siden skulle jeg + kompis(STOR BMWfan 7serie) ta turen til Gøteborg via badeland fra Asker. E60 523en ble lastet å i nesten 30+ kjørte vi avgårde med Ac på fullt. Kompisen var stille, men fornøyd, sønnen i baksete stille og irritert på to søstre på hver side som klagde på musikk og trekk og at de ikke ville eller på død å liv skulle låne noe av hverandre. Ved gatekjøkkenet ved ca Gardermoen ble kompis sur og satte jentene sammen. Det medførte klaging på platikkanten rundt håndtaket til baksetet. Det var hardt lugget osv. Jeg hadde fått sti på øyet av trekken og farbannet ACen som leverte for mye luft i nakke hodehøyde osv Vel framme på badeland(nå med to kranglende tiåringer en drittsur mutist på 18 og en kompis som satt og rettet ryggen hele tiden begynnte vi å lesse ut, junior og kompis fortsatt sur og de minste i harnisk over det meste. Så sier minsta, Pappa kan vi dra hjem å hente bilen? Vi har jo bil, faktisk ganske ny repliserer jeg. Junior lyser opp å sier, Kan vi det fattern? Hvorpå mellomste jenta sier alvorlig. Jeg savner den ordentlige bilen jeg og den fine brumminga fra motoren. Jeg fortalte at det var 4,5 timer tilsammen med kjøring, men de sto på sitt. Kompisen sa det var greit å være barnevakt og junior og jeg returnerte til Asker. En sommerferie med 525i takluke og fornøyde mennesker fulgte og for første gang ingen verkstedstopp(sikkert også siste). Ingen husker noe spesielt fra turen annet enn bilbyttet. Pedro
  9. Av med ASC en i bakker Vinterprogram og tilpasset fart Nyvasket bil og dekk Da er alt ok selv med automat. Savner e34 en Blir IX på meg framover hvis jeg skal kjøre større BMW Pedro
  10. Eh Aleks Nå ser jeg tlfnummeret ditt. Da kan kanskje ting ordne seg
  11. Er det lov å spørre om størrelsen på budene? Kan være noe galt med dem-?- Uansett FEM år er lenge, men E30en min forfalt fra jeg ble pappa første gang til jeg solgte den etter nesten 19 år. Riktig nok etter to strekker og endel lakk/sveis. Vet ikke hvor mange unggutter som har spurt. Ble ikke solgt før naboen klagde på antall biler på felles oppstillingsplass. Bare å prøve på nytt. Mulig å gå sammen to stykker eller fler bare for å redde den og så selge eller dele på den etterpå eller andre løsninger. Kjipt å vite at den forstsatt står. Hva med å klage til kommunen for å få den bort? da blir den iallefall flyttet og eieren tenker nok litt over behovet for å måtte ha den. Vær kreativ å stå på. er noen å femti mil opp dit fra meg, så det er litt langt å kjøre bare for å mase å få nei. Noen flere som vil prøve mase mannen ihjeltaktikken?
  12. Æv 3750 ca for en i glassfiber + tilpassning og lakk. meg ikke pæng til det. Hvor holder du til da?
  13. Ikke vinterkjørt E39 530DATen min særlig men den måtte til pers ett par ganger i fjor og i år går den hver dag(når den starter da) Syns den er ille på hardpakket kram snø og på glatta. Spes i oppoverbakker hvor ASCen slår inn og motoren kveles og ved rygging. Ikke bil å kjøre på vinteren med etter min mening, men så bor jeg i snøhølet ved Lier da. Folk her kjører 4X4 E34 525Ix blir vinterbil fra nå av. Var BORTSET FRA RUST en nullfeilsbil til den nå har gått 212000 km termostat starter AC div releer noe rot med el ellers også da den tømmer seg for strøm hele tiden og knmekker batteriene. Sikkerheten skulle være bra for den tids biler. 6 airbags på de nyeste iallefall. Ved Astolpen, fordørene og to framme. Virker solid. Pedro
  14. Pris på den i deler da? Tror ikke det? Mener noen har aludører?? Bla de eng med AVUS pakke. Kan vel finne ut av det på vin nr? Ja, absolutt kjøpers marked og kjøper som gir pengene, men "utropspris" har mye å si på interessen ved raskt salg av hel bil da. Prisen er ikke helt i otta. Skulle kanskje tatt diskusjonen på PM, men er ett åpent fora dette og priser og ting kommer ofte ut alikevel. Bød 35 el 37 for en med skade i fjor og ble hengt ut som idioten her på forumet. Bilen gikk for 5 mer etter to uker med drittkasting i tråden. De pengene hadde jeg, men mistet interessen for den. Det rare var at selger ikke klagde, men at "politiet" her på forumet var aktive er sikkert. Du som har en 316 coupe mm, hvorfor bygger du ikke om?? Coupeen din ser jo svært fin ut. Hadde kjøpt caben jeg hvis jeg ikke hadde så mye bil stående. Desverer stedg engangsavgiften på M3 fra 01,01 2010. Sjekk tollkalkulatoren på ny. Lykke til med salget .
  15. Haug Kult bilde Flott presang det der Selv fikk jeg Jonnhy Cash dobbelcd av fruen, masse forskjellige sokker og deo(som faktisk lukter godt) fra svigers. Snille barn som NESTEN ikke maste(div tegninger og en pappmus ), div ting til huset ++. Innigranskauen mye sauepinner m tilbehør((og ØL))(vondt i magen i natt og dermed lite søvn på meg som skal på nattevakt i helgen. En kjempeflott kveld med nydelig bord dekket av fruen, Hun sto for alt annet enn utbæring. ER NÅ GREI Å DA! Min tur med maten i dag da. Eneste JÆVLIGE var at svogers og kona har kjøpt EI BÆLSTYGG STÅ lampe til stua. FXXX! Værste var at fruen likte den veldig godt(HADDE NOK EN FING MED DER HU Å) Vet ikke hvordan jeg skal få den vekk og UT av huset enda. Tips mottas å Nei kan ikke bare ødelegge den i dag ved ett uhell(riktig enda). Julehilsen fra Mette Pedro som ikke orket frokost for første gang på 47 år eller no
  16. Rask tur på Finn.no 96 M3 Cab Org Norsk bil 127,500 km kr 215000 95 M3 Cab 167,000 Km kr 250.000 Nei da Men ingen pris noen løper å kjøper for med transportkostnader på bil toll papirer EU visning osv osv? Sikkert helt ok Har bydd på en god del M3 gjennom tidene og har en 3,2er selv og ser at markedet er tråere nå og bruktimporten og huggebil importen er stor! (BJ i Skien tok inn 7M3 bare ham og det er mange andre som har hentet både fra Svea, England og kontinentet) Er anledning til å by på deler her og det er det jeg gjør. tror prisen er oppnåelig i deler og vel så det.
  17. Aludører på denne? Hvor mye for hel front og dører hvis de er alu? Ev Int i understell også. OT! Blir alt for dyrt å skilte denne til en pris på over 230000? Ikke helt realistisk pris for en 96? Bra 328 cab for 90?
  18. ER blitt så gammal jeg at jeg ikke kan lese små skrift lenger Vurderer sterkt en tur jeg da, men vil se csl lukene til GS først før jeg handler Tenkte på en i glassfiber Pedro
  19. HEI PRIS PÅ LUKA? PEDRO
  20. Fortsatt endel ting igjen Alpina felger og Borbet H. Rattstammer og ett E36 M3ratt og ett stort(91 til 95) m airbag. Mange bakseter en leppe preface endel E34 dører og vindusheiser. Diff og mellomaksel komplett med stikkaksler til 525tdsa Kun 156000 km Pedro
  21. Autoresirk er jo en fordel "Sniff"sensoren på 530en min virker ikke Ser at den aldri slår seg på. Er vel i motorrommet den? Virker på E36 Kan jeg bytte om klimapanelet eller er det andre ting som også da blir borte? Trenger vel en ny hvis ingen kan feilsøke og reparere ev lodd på på nytt? Takker for svar Pedro
  22. Noen som kan noe om dette? Har en E36 hvor klimakontrollen har begynt å dure. Den står å summer/durer etter at motoren er avslått Ser slik ut Tre ledninger bak Den i delebilen ser slik ut To ledninger bak Den øverste har resirkulering. Dvs en knapp har to funksjoner. Hva er forskjellen og kan jeg bruke den fra delebilen? Hva er det som vil ikke virke? Noen som vet? Trenger en som virker med resirk! BMW 8378466AUC BMW 8368169
  23. bump
  24. Hallo R Sein han heilt te Sortland? Gale man. Skal sjekke pris og melde tilbake i morgen kveld. Høres to ut som en ok pris? 1 for topp og 1 for bunnpanne Kan være jeg må sende deg en del drev også. Håper jeg fortsatt har dem da jeg har pælma mye Skal snakke med en kar som kjører opp fra TRONDHEIM p
  25. doing
×
×
  • Opprett ny...