-
Innholdsteller
2093 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av pedro
-
Som min altså Ratt 97 og bil 94 Går ikke pga ledningsnettet i sleperingen. Går hvis du bytter rattstamme komplett med kabler med en Sept 96 eller nyere en.
-
Ja skankis var nok som han sa. Rusten! Da er det vel typisk han å ende opp slik! Det er noe han beviste gang på gang i de siste årene han drev på!! Overtenning mer en rust. Hadde nok også her litt overtenning, men hva har det å gjøre med avkjøringen her å gjøre? Legge hvem er best ballen død her? Meg bekjent har ikke Schanke bulket en skjerm i voksen alder ute i trafikken. Pass på så dere ikke kjører dere ihjel er moralen min. Ikke å preike at jeg er prektigere. Alle kan drite seg ut! Ikke alle gjør det på riksvei midt på dagen. Jeg har gjort dumme ting selv og kaster stein i glasshus her. Egentlig ikke meningen. Ønsker bare at folk i bimmere er litt forsiktige og går forran med ett godt eksempel i trafikken, ikke motsatt. Passe på så ikke slikt skjer når man ikke er på bane. Bilen er eierens til eventuelt forsikringen tar over. Kommer nok på "banen" selv etterhvert. Noe dritt å miste en fin bil slik. Trenger ikke gapestokk. P
-
Passer nok ikke på tilkoblingen til airbag. Mulig etter september 1996 Tre delenr og bytter Husker ikke i farten, men er fra 1991 - 93(mars?) 93 - 95? (94)og 95(94) til 96 sept Mulig ditt ratt passer(slepering og tilkoblingen av airbag Har du Fire, tre eller to? ledninger! 97 ratt fra min B3 passet ikke 94 modell. Mulig sept 96 til sept 99 kan ha E46 ratt. Er rattet komplett er det ledningsnettet det står på. Har ikke sjekket ratt spleinen på E46 sådet vet jeg ikke. P Veit ikke om dette var til noe hjelp
-
Hei Har en haug med bakseter og interiørdeler til E30 som kastes . Blått blått/sort med firkantede ruter og ett grått ++ noe dørtrekk foran(bak kastet) og dasjbord og konsoller og hanskerom++ Skal bort!! Støtfanger forran og oransje sideblinkers 600kr Bakfanger solgt P
-
Søndagsbump De ler seg ihjel av meg hvis jeg dukker opp på Furubakken i morgen med det spmet
-
Du mener vel ikke at han i tillegg skule sust mot deg i samme felt? Dessuten, det var ikke regnfylt der da! Var ikke mange meterene unna da det smalt(på vei til Bærum syk fra Bærums Værk) Nei! En rutinert sjåfør gjør ikke sånt. Her har lykken vært bedre enn vett og forstand/kjørekunnskaper! Synd med bilen. "Vitner" er ofte i en possisjon hvor de er meget farget av selve hendelsen og viraket rundt. Var i en stygg møteulykke i sommer og det ble mye vitne prat blandt folk som hadde hørt og sett. De hadde mye å fortelle til politiet. Jeg og fruen kom rett bak i første bil. Alle andre skulle fortelle om ulykken. Tipper de ikke hadde sett en dritt. Tror politiet er god til å skrelle vekk slikt struntprat som at bilen bråker og hadde høy fart. Teknikere finner ut av det!
-
PÅ fruens E34 er det en umbrakoskrue som skal løsnes Finner ikke noe slikt her Nå har jeg holdt på i heleformiddag og enda ikke støvsugd stua. Fruen kommer hjem snart og jeg tror jeg bør være klok nok til å fortsette skruinga i morgen. Må da være til å ta av denn for svingene Pedro støvsuger helten
-
Hei Alexander Nei Sitter dønn og er ikke til å rikke Er jo en utløsermekanisme forran på velgeren, så er vel ikke bare til å dra opp Vindusheisene har små plugger er 97 modell ledningsnett. Vet det er noe dritt å skifte selve heisemekanismen Gjort den biten X2 ganger før. Er verre med elnettet. Husker ikke om B3en hadde onetouch system bak, men har det forran. Da går ruta helt ned hvis du ikke trykker en gang til. Kjipt at det ikke er ledninger til bakdørene da det blir "uendelig" mye mer arbeid. Har vært heldig på noen biler men ikke på alle. Hadde E34 med verdens minste ELnett Pedro
-
Er det innvendige gjenger i hullet i toppen? Så ikke slik ut fra øverste bilde men?Husker en tut? som kom ut ett sted, var vel i bakkant og mener det var kjøling til ett eller annet? de to slangene inn igjennom torpedoen er til varmeapparatet. Er det gjenger kan det blindes. Ikke def toppakning iallefall og sikkert ikke toppsprekk da hullet ser maskinert ut. P
-
Sjekk om det ikke er en pil eller ett merke * på toppen av den ene tanna i kransen forran eller på innsiden! Bak ville jo vært en stupid plassering. Finner du ikke noe har jeg et nyere ett. Du har sidetenning på din M20 B20? Pedro
-
Noen som har en liten DIY å dele her???
-
Trenger hjelp ASAP til å få av autolat pinnen! Noen som har demontert/skiftet disse å gidder å hjelpe?? Harbrukt myetid på i kikke inn å prøve å skru links undt rechts uten resultat. Dårlig med tid til dette så fint om noen kan hjelpe meg! Pedro
-
Aha DO MENA PLASTICEN SMELTA? DO VÆRA SCMART, PEDRO VÆRA DUM Mente rustfri syrefast med litt kobberfett på sef Noen som vet om det finnes kit til el vinduer bak? Min E36 sedan har ikke el vinduer bak, men jeg har disse fra en delebil å ønske å flytte over En DIY noe sted?
-
Tenker meg til at du hadde fått besøk av Fords Motorsport avdeling En KA i 140 er nifst Leverte en KA til kunde i Oslo. Blikkasse Første og siste gang jeg blir sett i noe sånt! Regner med de ikke engang pådrar seg parkeringsbot 250 er teoretisk mulig i fritt fall
-
KOSTER 6300 for snekketre på GS da jeg sjekket i dag VILT VILT VILT Noen som har en pen plate i sort eller en i snekkelook til salgs? Noen som reparerer klima display? Mitt durer noe jæxvvx etter at bilen stopper. Kan dure i timer! Kan dette fikses? Nytt koster 3500 NOEN???? P
-
Gå for en skarp lys blå ala Avusblau eller Mauritiusblau? Mye pent i blått(Biaritz?) Eller hva med en dusere rødmetallik med litt bronse i? Venter i spenning på litt bilder! Hvordan skal det se ut innvendig? Pedro
-
Syns det er ganske kraftige bøter i Danmark jeg. Helt i tråd med hva jeg syns står i forhold til forseelsen man har gjort seg skyldig i. Ser lite til Lensmann Larsson i svigers sitt distrik, men av og til dukker MC politiet opp. Virker som om de nesten har null toleranse. Spes på blinking og plasering i rundkjøringer og når det er sykkelister i veibanen. Heldigvis aldri tatt igjen og håper og tror jeg ikke blir det. Rister på hodet når jeg ser folk som slår ned noen i en drosjekø får 1500 3000 i bot, mens ett par arbeidkolleger av meg som jobber skift alle skal/ har vært på Hoff en palle runde for å dra på i Lierbakkene om natten i 120 130+ med bøter på 7 til 15000. tørr ikke tenke på hva jeg hadde fått med AMGen, Problemet/dilemmaet da er om jeg hadde stoppet? Ikke lagd mange mondeoer som drar en S55. Kompis ble stoppet, men fikk som fortjent? da han ble tatt av siviler opp Lierbakken i ++160 mitt på natten ca 03. Satt eplekjekk og spilte Van Halen drithøyt med solbriller og rullet bare vinduet ned 3 cm å sa JA? til mannen da han kom opp på siden av bilen. Trur du at du er tøff eller er det noe annet med deg?? Kompisen min som er naturlig gira og litt småfrekk/munter sa. Dette er drittøft. Resultat. Borttauet bil(fikk ikke engang flytte den inn til siden), 35 dager på Ilseng, stor bot og 24 mnd inndragning med full oppkjøring. Haiketur fra Gamle Drammensveien på natt til Kalbakken Merkelignok en historie han aldri drar i gode lag. Men ekskona husker den enda! De hadde ikke penger til å hente bilen ut fra Bryn? eller Sognsveien før han fikk lønn og det ble dyrt. Han har siden hverken farts eller Pbøter? Rart Pedro
-
hei Ja om jeg bare hadde osv, Fortsatt lite lyst på karrosseriskruer gjennom dørken. Blir endel hull da Men er vel ikke helt ufarlig å sveise på nye skruer heller ettersom en ikke kommer til under teppet så lett med tecktyl. Kjører uten dekslene nå, men det bråker endel. Pedro
-
Ble målt med laser i 117 på firefeltsen ut av Fredrikshavn sentrum. Utrolig kjipt da jeg ikke kjørte så fort. Kranglet i en time og påstod de målte bilen ved siden av. Jeg ble kraftig forbikjørt i venstre felt av en svenske som ikke ble stoppet. Illsint politimann som skjelte meg huden full. Havnet på nyhetene også. Men jeg var nok 15-20 over og ble av Asker og Bærum politikammer bedt om å gi meg å betale boten ELLER SÅ osv. Surt da jeg vet jeg var under 117 og ble passert av en i god steam. Politimannen på sin side påstod jeg var både frekk og kjepphøy som mente at 40/50 års gamle tjenestemenn ikke kunne jobben sin. Aldri vært tatt etter dette,(men det er bare flaks da jeg kl 02 på natten passerte Århusavkjøringen i 225 med ett stoooort glis og ny motor). Innkjøring det liksom. Var å byttet vippearm dagen etter. Var min siste kalveopptreden før stutmoduset slo inn. Som førstemann inni en stygg møteulykke på vei mot Flesland i sommer har jeg fått kvoten min av slikt. Håper jeg ikke blir innblandet eller involvert i noe sånt igjen. Da gjelder det å gjøre sitt.
-
DEMONTERE AUTOLAT PINNE OG FIKSE KLIMAPANELET Dette har nå begynnt å lage en brumme suselyd etter avslått tenning. Som om en liten el motor står å går der inne eller ett relee har hengt seg opp. Noen som vet hva som kan være feilen?? P
-
Hei Er enkelt og bare å bruke litt forsiktig makt her. Løft underdelen opp på hver sin side og trekk fram og ta ut. Skru ut de to skruene på selene 17 mm kopp og skralle meden liten forlenger. Er det nedfellbart baksete. Slå ned bakseteryggen. Ta av et lite plastdeksel over hengslet og klem den bevegelige delen av hengslet ned og løft opp setet 1,5 cm og trekk setet mot midten. Samme prosedyre motsatt på den andre ryggputen. Så tar du tak i sideputene, lirker og drar litt(rugger) og så drar du de rett opp. Baksete som er udelt skal opp samme vei Er noen plastmuttere på 10 mm som du må skru av på hver side(sjekk om det er to til i senter eller om det er på E34 30) Ta opp nakkestøttene og dra rett opp mot bakruta! Som fot i hose dette P
-
HEI Kan noen fortelle meg hvordan en får av gearvelger på automat Skal bytte til ny ramme rundt girspaken. Bilen er med automat. (gammelt bilde fra delebilen det andre) Vanvittig plassering av de to skruene øverst på sidene av konsollen Kan noen hjelpe meg med en DIY her? Pedro
-
Er enkelt dette "rammen festes igjen med teck7 lim Skinnet limer du med spesiallim som du får kjøpt på Torshov eller Biltema. Jeg skal gjøre samme jobben på Alpina B3en min Skal få pris av en meget flink salmaker til å sette opp mine dørtrekk med ekte skinn 8 stk i begge biler Han hoklder til i Sande nå, Tidligere Drammen salmakeri. Er mye forbi der nå.Kan høre for deg hvisdu er interessert. P
-
Begge pakningssetteene er solgt Defekt kameramobil, men setene er til E 30 og er hele og greie Noen dørtrekk er heller ikke kastet 50 kr stk Enda endel E34 E30 ting igjen.Alt el nå kastet men har mange styrebokser og releer og en E36 og en E34b rattstamme. Begge er komplette. P
