Jo for all del langt under halv pris, men fortsatt er diesel dyrt å reparere
Fattern laget et regnestykke på det for seg selv den gang diesel også var enda dyrere å kjøpe ny kontra bensin. Gjaldt 200 bens kontra 220cdi/250d. 524 td var ikke aktuelt da pga holdbarhet. Du skulle kjøre over 60000 pr år den gang for at det skulle lønne seg. Regnestykket har vel forandret seg en god del, men for mitt vedkommende blir det bensinbil neste gang. kjører ca 20 nå + fruens 18/20. Er ikke tvil om at diesel har lønt seg til nå.(kjørte 30/35 pr år før jeg da, men delte altid dette på sommer og vinterbiler før.
Gruer til noe går galt med mine diesler. Hittil har både fruen og jeg vært griseheldige.
Det vi har brukt penger på er ekstrautstyr senk dempere større bremser osv.
Hverken 525tdsa en eller 530dat en har hatt et feilslag, men få km kjørt da.
tror på service som et alfa ω her på driftssikker bil.
Vedlikeholdsfritt finnes ikke. Bror nabo og tre arbeidskamerater av meg kjører/kjørte Audi. Skrur og skrur og betaler dyrt for deler.
Tror BMW kommer godt ut av det i forhold
Ingen av disse blir å kjøpee audi igjen Hoy langt innlegg dette
P