Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Ny clutch er montert. Pedro
  2. slett
  3. Slett
  4. Hei Jeg regner med du ser etter ett ratt uten airbag siden du spørr slik Bare ett døgn siden siste dødsulykke med e36 Airbagen redder liv og det er ikke å anbefale å bytte den ut. Dette er ikke biler med mange stjerner på NASCAP testen bare for å ha sagt det.) Blir dyrere forsikring og du må godkjenne rattet med papirer hos BT De hadde ikke airbag i 90 91 så det skulle la seg gjøre å få det godkjennt to stk torx skruer på baksiden av rattet Tar ut airbaggen og drar ut to ledninger oransje eller gule Skrur ut senterbolten 22mm? og stikker nøkkelen inn vrir om og drar rattet av. vips 4-7 min. Får nok en feilkode på den etterpå men du kan jo også fjerne boksen Men ærlig talt hvorfor?? Mange fine Mtech ratt med airbag. Nyere M3 ratt med aibag er vel å foretrekke Jeg kjøpte ett strøkent brukt på KOED for 2200 kr. Ville ha tatt av begge batteripolene ved mont- demont var jeg deg Pedro Med air bag
  5. slett
  6. Legger ut noen flere bilder på torsdag etter jobb av bilen med sommerskoene på. Dekken er forøvrig harde og bråkete, så ett dekkskift er nødvendig. Pedro
  7. bump my ride
  8. Slett
  9. coupe i god stand. Finnes ikke farlig rust på denne bilen Kun kosmetisk. Under er den så godt som rustfri. To små flekker Knall god bil å kjøre Pedro
  10. Isteden for å skrive en haug med PMer om bilder. Ta med 22000 å se den å prøv den. Jeg har salgsmelding og sommerhjul. P
  11. Ja da Ray Nice try Tenk om tenk om var det en bok som het da jeg var liten. Hadde jeg ikke blitt så grundig lurt før i dag så. Halvt poeng for forsøket der Ray, men er vel neppe noen norske som ville ha gått på denne godbiten. 1 April var en vakker dag da, det er rett. Å jeg kjører rundt i en 1.6 liters coupe som kunne trengt seg en 2,8liter som roper og lokker fra garasjen. Egentlig ble jeg så trist at jeg kunne trengt meg mange øl nå, men sitter å jobber 10 timer natt ekstra for å betale årsavgiften og det er ikke noen god spøk. Værste er at jeg må ta to slike for en årsavgift. DET ER DEILIG Å VÆRE NORSK I NORGE. P
  12. solgt, så bare glem å komme. P
  13. Eh Ingen med førerstol m vipp til E30 88 til 90????
  14. Velholdt 89 525 til 22000 Noen her inne på forumet med sans for E34 får en svært god bil for lite penger Sjekk hva et ombygningssett til M5 3,6 koster på Schmiedmann p
  15. Slett
  16. HEI rust i dører på den bilen? J trenger spes hf Pris? Holder til? LEDNINGSNETT TIL H BAKDØR ev med sentrallåsdriver. Pris? Støtfanger bak Pris? p
  17. Hm Dette er vel strengt tatt ikke Mtech 1 er det vel? Har selv E30 Mtech liggende og de ser ikke slik ut og er todelt. Er vel Mtech 2 eller IX dette? Skulle være ett varp for noen med facelift. (Eller er det spesielt til stv.)?Skal tipse de jeg kjenner. Pedro
  18. Hvis det ble bra er jo dette flott. Det er jo uendelig mye billigere enn 4000 + mva. Skal allikevel sjekke med de på Lier. Jo mere info og alternativer jo bedre. Må bli bra resultat da. Gidder ikke å få sauset ut felgene mine å fly rundt å sparke i dekk å være misfornøyd etter å ha SPART heller. Da betaler jeg heller det som skal til for å få et resultat jeger fornøyd med. P
  19. Hei Hadde håpet på tips fra noen som kjente til dem da jeg har rotet bort tlf nr til disse. Skal prøve å spørre meg fram til hvem det er, da dette skal ligge i nærheten av biltilsynet/ Dekkmann. Hva koster det på Opems lakk på Ås for å lakkere 4 felger? Noen som har ringt? Greit å sjekke ut priser før en gjør noe! Sunnås hjulsenter og Bryn dekksenter bare retter. P
  20. Nei Ikke solgt. Vurderer nå å pusse den opp å beholde den selv. Kostet meg langt over 40 for 7 mnder siden. Blir ikke aktuelt å slippe den under 20 000 i allefall. P
  21. Hei Wagon Jeg har hørt om ett firma ved Lierstranda som gjør dette billig og med greit resultat. Var i kontakt med BS-teknikkute på Fornebu. De skulle ha ett sted mellom 3 og 4 tusen + mva for fire 17" AC Schnitzer felger ihvertfall. Syrevasking, grunning og pulverlakk. Er veldig interesert i resultatet da , da det er viktigere enn hundrelapper. Gidder ikke å koste på gammal alu tusenlapper når det er blitt relativt rimelig for nye, hvis det ikke blir veldig bra! Noen med tips og priser her Pedro
  22. Litt pussig dette eller kanskje ikke Satt på veien hjem å tenkte å skrive litt om nettopp dette. Veiene i Asker og Bærum er helt for jævlige nå Det er store hull og brukne kanter over alt Flere steder er dumpene opp til 15 cm dype Jeg har ødelagt to felger på kort tid En M5 felg og en SaaB 2,3 Turbo Aero felg til 3600 Tar skjeldent ut E39ern på vinteren og da MÅTTE det skje noe den ene gangen jeg skulle bruke kroken Hadde jo kunnet leid lastebil for pengene jeg nå må ut med i reparasjoner på 530en Felg, hjul, forstillingskontroll og ?? fa@$ vet Det smeller og klunker styggt til tross for liten fart Er 30 grense utenfor hos meg og det er fort nok for å lage skade når du detter 15 cm ned i ett hull med en 1840kg tung bil. I tillegg fikk jeg en stein i ruta senere på dagen. Ble eitranes sint og ringte en jurist i kommunen Hun kom med svada om aktsomhet osv osv Var ikke interessert i å gå i noen dialog med meg om skaden Jeg hadde gjort en feil og veiene blir utbedret etter tur. Dette er Tull og struntprat Svigers bor utenfor Aalborg og jeg er der ofte og har vært det de siste 23 år. Aldri sett noe i nærheten av så dårlige veier noen gang, Har flere kompiser i Stockholm, Skjøvde og Gøteborg og tar turen over med gjevne mellomrom. Heller ikke der er veiene like dårlige, skjønt veien ned til Malmø er jo ikke akkurat topp. Har som ung selv jobbet på "asfaltbil" å lagt mine meter. Ikke forstår jeg hvordan det går an å lage veien så elendig i utgangspunktet og ikke forstår jeg lappingen som utføres, ei heller tidsbruken. Hva skal til for å få opp Nursk veistandard? Venninde av datteren er fra Venezuela. Noe av det foreldrene klaget på først var veistandarden, det neste var sef skole. Hvorfor er vi i verdes rikeste land på jumboplass her? En av grunnene til ikke å bruke mer penger på gammal bil er vel å spare mest mulig så en får ungene inn på privatskole og selv for kommet seg til Portugal eller Spania når en når pensjonsalder om ikke så lenge Her vil jeg ihvertfall ikke bli værende slik utviklingen er nå Ali kurer ikke den gruffa jeg sitter inne med nå. Kanskje tvert om Pedro
×
×
  • Opprett ny...