Pleier ikke å engasjere meg sterkt i slike debatter, men du har en pen sort cabbe, grattis, å jeg syns personlig at sorte biler har godt av det brekket og den litt eksklusive looken chrome gir. Har selv to hvite hvor jeg syntes shadowline looken var penest og bygde om, men på min sort II 530 daT var jeg ikke i tvil. Sort ble for mye bad boy og ble seende litt harry ut. Gå for facelift chrome på denne perlen. Lykke til og kjør forsiktig! Forresten GiljeN Nice E34, men den er lysere i fronten enn cabben som jo også er E36, da den har andre lykter og blink( og pene felger)
Pedro