Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Kunne vært int, men har MAAANNNNGe baller i luften akkurat nå Tar kanskje helgen i vestlandets hovedstad til påske, hvis jeg får fri. Int i se bilen å prøve den da. Godkjennt ombygg til 2,8 i disse tider? Spenstig prosjekt. Banebil eller godkjennt bruksbil? Pedro
  2. Pleier ikke å engasjere meg sterkt i slike debatter, men du har en pen sort cabbe, grattis, å jeg syns personlig at sorte biler har godt av det brekket og den litt eksklusive looken chrome gir. Har selv to hvite hvor jeg syntes shadowline looken var penest og bygde om, men på min sort II 530 daT var jeg ikke i tvil. Sort ble for mye bad boy og ble seende litt harry ut. Gå for facelift chrome på denne perlen. Lykke til og kjør forsiktig! Forresten GiljeN Nice E34, men den er lysere i fronten enn cabben som jo også er E36, da den har andre lykter og blink( og pene felger) Pedro
  3. Dette slettes
  4. Slett
  5. Bada bumpi
  6. 2010 mai! finner det på vegvesen.no legger inn skiltnr vips. P
  7. Har noen her inne kjørt denne gjennom tollkalkulatoren Hva vil det koste å få den på norke skilt? Det er fullt mulig å kjøre høyrestyrte biler i nurge. Eventuelt da bygge bilen om på lengre sikt. Er virkelig en pærle dette. Synd ingen kjøper mitt. Det hadde vært ett gromt prosjekt og jeg har alle deler som skal til, men ikke 85000 som skal til for å få bilen med seg hjem. Det er ingen mulighet i disse tider desverre Lykke til NOEN P
  8. Ikke lett å selge 1,6 liter når en nesten ikke får bud på 3,2ere. Tror ikke dette er verdt noe som helst i deler Nå når vi går ut av mars stiger nok interessen igjen Årsavgiften er nå betalt og bilen er i daglig bruk. <<<<<<<<<<>>>>>
  9. Slett
  10. Pen 525 selges rimelig SETTER TIL OVER 5000 I PÅKOST HVIS BILEN GÅR FOR 22. Alt av småting har blitt tatt fortløpende. ÅRSAVGIFTEN BETALT 22000FOR EN SKIKKELIG GROM e34 SOM ER NESTEN RUSTFRI ER DA IKKE GALT Pedro
  11. FIN OG GOD BIL FÅ EIERE OG FULL SERVICEBOK
  12. Sl
  13. Årsavgiften for 2010 er betalt! Bump meg opp og bort
  14. bumpeti bam
  15. Da er det duket for bud på senk BorbetC felger m dekk eksos og en gulle god M20B20 komplett. P
  16. INGEN over 12? Bare Mtech1 stylingen, senk. Borbet C 15"hjul, motor og vrakpant er du hjemme prismessig.
  17. Hallo ja Det står 318 her på forumet til 25000 å så er det ingen med 12 til å ta en 320 Slett da solgt
  18. Dette er ett supert grunnkarosseri for ombygg til 318IS Så godt som rustfri under Kun skjermrust Fortsatt godkjent til mai 2010 P
  19. En potensiell kjøper mista lappen og en kjøpt Peugeot? Fortsatt her denne.
  20. ÅRSAVGIFT EN ER NÅ BETALT Bilen er kanon å kjøre og er hel og pen. Listene finns bak i bilen og det medfølger nylakkerte hvite sideskjørter til den. BØR BORT PGA FOR MANGE PROSJEKTER Påkostet ny frontrute, bærearmer og bremseklosser forran og skiver bare for en uke siden. Ny eksos, clutch, foringer Febi senkeskåler, dempere forran osv osv for 69000 i fjor. Blir grom Mkopi dette. Meget pent interiør m setevarme som må kobles Har el nett komplett til bilen for dette. H fordør kan følge med mot et tillegg på kr 500. Den er grå. Skal jeg lakke mer nå, blir den beholdt i påvente av en M5 3,6. 22LAPPER FOR PEN
  21. Dette må de være billig Om ikke annet enn som delebil? Må ses og prøves denne!
  22. se knivskaftet i høyre bagasjeromshjørne. Rust i falsekant til bakplate h side Her er et bilde av Mtech1 fangeren Lakkskade panser v side forran
  23. 525 som går dette Alt av serviser tatt Nye dempere forran Senkeskåler 1,5cm FEBI BILSTEIN er nå montert forran. 1900kr, følger med hvis noen viser 22 lapper. Pedro
×
×
  • Opprett ny...