Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Uvettig kjøring etter 2 dager lover ikke veldig godt. Lite innsikt og tekniske ferdigheter kombinert med mye ungdommelig overmot. Men som en her sier. En skal ikke glemme at kua/oksen også har vært kalv. Da jeg var 18 gikk det med en bil og en sykkel og en skikkelig uttforkjøring før jeg lærte. Skulle vært død og begravet tre ganger jeg da før jeg ble 19 og det er 28 år siden. Siden den gang har det bare vært riper og påførte parkeringsskader. Det triste er at enkelte unggutter IKKE blir gamle nok til å lære. Tristest var det med Granadaen som er verdt å ta vare på. Skjeldne nå disse. Hadde en slik ny i 83/84 2,4 GL, Men den brukte allerede den gang for mye bensin. Pedro
  2. Helt stille her eller Ny frontrute og olje på bilen siden sist. Mye bil for lite penger. Fortsatt bud på 22 men bilen er verdt 25
  3. Altså eu godkjent uten mangler. I forrige uke ble det gjort følgende: Ny eksos. skiver forran + klosser, Luftfilter, olje- oljefilter, Ny innsugsbelg, akkurat byttet plugger, termostat og frostveske- Gode vinterhjul Tas rusta, er den fiks ferdig og nyservet. Står meg i godt over 45 nå Selges 20,000 med rødt individual interiør eller 26.000 med sort skinn og armlene. Har grom senk 50/50 som medfølger. Bilen er knall god å kjøre! Alt virker El vindu + takluke. Kan få med den lille kjørekomputeren og tempføler. Radio cd Skjelden farge. Pedro
  4. Eller billigere! Denne er vel brukt som banebil og er kollisjonsskadet og helt nedplukket. Er vel 1500 verdt. Tid til henting + frakt + at søta bror ikke svarer så ofte når nordbaggarna ringer eller mailer gjør at disse kjøpene ikke nødvendigvis er BARGAINS. Lønner seg å hente hele og pene ting og heller betale litt ekstra for det. Ser flere M3 motorer m lav km og god stand til 22 og opp bli stående nå. Trått marked der også.
  5. HEI Var mye for 12000. Pedro
  6. Solgte denne for 12000 Pedro
  7. Da var det den sedvanlige bring up my page Mangler ISleppe eller Mtech1 spoiler og førersete MÅ DA VÆRE NOEN MED VIPPESETE OG VARME HER. Komplett bakstilling med SKIVEBREMS og ev sperredif er heller ikke å forakte. Pedro
  8. Hei Har flere seter 2 dørs m vipp i Oslo Tveita IKKE sport Comsi comsa trekk på det ene det høyre er fint blått Begge virker og er tighte Bytte med noe? E30 E36? Har mye trenger mye bare spørr ivei Pedro
  9. Pen og god bil Høster mange godord denne Med chip og dobbel eksos er dette en skikkelig grombil med ordentlig godlåt Kvikk til å være en 525 Må da ha 100 000 igjen å kjøre denne bilen Del det på 22000 å det blir en fin km pris Kan leveres med Msideskjørter og faceliftspeil lakkert i bilens farge. P
  10. Splitter ny bil i 97 Inn i et T X med forhjulstrekker(Opel Astra m 800 på telleren) å får forhjulsskrens og treffer en fortauskant Treffer kanten med siden av felgen Resultatet er at hjulet står inn i innerskjærm og traversen er smadret til tross for "moderat" fart. Liten tur for å kjøpe godter blir til 20000kr regning Roet meg litt i skarpe svinger etter dette men sluttet ikke å prøve å ta av med den etter det heller Utslitt møkkabil solgt på 22500 Bakhjulstrukken bimmer siden, men etter dette har jeg kun vært på veien som er målet for kjøringen da Bruk vett folkens Det skal så lite til begge veier Viser man seg som en ansvarlig bilist er man ett godt eksempel Andre veien er det jo motsatt P
  11. Legges ut på finn siden det ikke er respons her Interiørbilder kommer
  12. pedro

    solgt

    Nok ot fra min side Var int i svar fra selger jeg Regnes som seriøs av de som har handlet med meg! P
  13. Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag Hva med brukt X3 og beholde smykket ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel Bilen er bare rå!!!
  14. pedro

    solgt

    Er forresten et FORUM dette da og da er det vel mer naturlig å komme med kommentarer til pris og stand. Har falt i den grøfta selv jeg, men det har IKKe vært for å rakke ned på noen eller noens bil, bare så det er sagt. Er den bruktimportert? Spørr pga ombygningsplaner. P
  15. pedro

    solgt

    Hei Ikke mulig å ta en pen 520/5 89 med lavkilometer motor i innbytte?? Er det foresten mulig(uten sveising og dill) å sette ikke nedfellbart baksete i din. (Har er gromt interiør uten nedfellbart baksete) Pedro
  16. For en kjempestrøken bil Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel
  17. Kjøpte du ny eller brukt? Hvis brukt tipper jeg at den er defekt. ecu skulle da ikke trenge å "omstille seg " til ny lmm? Ikke elektrogeni jeg da! Pedro
  18. HEI og BUMP sann Det er fristende å ta imot et bud for å bli kvitt den litt flekkete 316en 15,000 Pedro
  19. slett
  20. Noen må da vel for svingende ha en slik stol?? Mteck 1 front eller frontleppe ønskes til 86 E30 PEDRO
  21. Har ikke det for hånden nei, men kan legge ut i morgen. P
  22. Må nok doble den og vel så det. Hiver ikke bilen heller. Men motoren går vel for den prisen. P
  23. pedro

    3serie E36

    Nei Pakningen er ikke gåen når hverken olje eller vann forsvinner eller blir misfarget. Det er vel snakk om at eksosventilen av en eller annen grunn ikke åpner helt. Hvis den ikke tettet ville vel bilen også fjuske, men tror ikke pluggen ville blitt svart av eksos som ikke kommer ut tidsnok. Skulle være mulig å finne en DIY på dette her eller på BMWccn sine sider. Jeg skal muligens selge en 316i 94mod motor som sitter i min bil nå HVIS jeg gidder å bygge om til 318IS da. 197t km på 3 eiere med alle serviser fulgt. Motoren går fint å kan prøves i bilen. Kan få med eksos, starter og dynamo. Har en ISmotor på hånda til 11lapper m hjerne og el nett. 165t km. Pedro
  24. Nå er det stort sett bare forstilling igjen som er manko. Tips? Pedro B3Alpina
  25. pedro

    3serie E36

    Enig med deg i at BMW skal ha minimum 6er(stort sett da) Gamle M3 svinger det nå godt av da S14motoren er fortsatt GROM. Får ikke lovlig satt 6er i en treg16 mer da BT nekter å skrive opp forakselvekt. Da er neste skritt 318ismotor og bakstilling. Det er det også mulig å få godkjennt selv i dette landet(ENN SÅLENGE) Hadde føleren vært gåen ville ikke bilen gått på tre. Satser på at det er kammen som er for slitt, topp pakningsbrudd, eller ventil siden den var lik med annen dysebro. Mest det første og det er ikke mange timenes jobb. Nabo bytta topp pakning på 6 timer og han er rusten. Pedro
×
×
  • Opprett ny...