AAARGH En tur til GS fra Drammen til OSLAMABAD og tilbake i tett kø uten å få det jeg hadde bestilt.
Aldri LEKKERT
Pokker så irriterende. 2 gang på kort tid dette skjer.
Surt selv om det var småplukk.
Ble handlet inn 5,5l olje og ett filter, syntetisk oljetilsetning og motor rensemiddel for 1900kr som trøstekjøp.
Sikkert en mannlig variant av å kjøpe gardiner.
Må holde kjeft en stund om ting nå da, FOR DET KOMMER NOK EN: MEN OLJE OG DILL TIL BILEN HAR DU RÅD TIL Husker ikke om bergenserne sier DILL i farten, men noen lignende får jeg nok høre
Hadde tikking på morgenen i dag og tenkte da at enten er det kjedestrammeren eller så er det ventilløfterene.
Satser på at ett oljebytte hjelper på.