Dro panelet forsiktig ut av konsollen og da hørtes det ut som om en metallfjær/tingest fallt ned mot teppet bak konsollen. Har prøvd å finne noe der nede, men finner bare ledninger. Sitter det fjærer på sidene av displayet som har falt av?
Typisk min flaks. skal reparere noe og ender opp med å måtte reparere eller kjøpe nytt.
Selvgjort er ofte dyrt
Er vel bare å få demontert framre del av midtkonsollen da vel i tillegg til alt annet jeg må gjøre
Nå har også radio/cden min mistet pixler på 3de tallet i displayet. Lar dette seg fikse? Viser feks nå FM 10:.9 eller Tra:k 3.
Jeg orker ikke slikt i min bil.
Takker for svar her.
Pirkeper