Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Litt pussig dette eller kanskje ikke Satt på veien hjem å tenkte å skrive litt om nettopp dette. Veiene i Asker og Bærum er helt for jævlige nå Det er store hull og brukne kanter over alt Flere steder er dumpene opp til 15 cm dype Jeg har ødelagt to felger på kort tid En M5 felg og en SaaB 2,3 Turbo Aero felg til 3600 Tar skjeldent ut E39ern på vinteren og da MÅTTE det skje noe den ene gangen jeg skulle bruke kroken Hadde jo kunnet leid lastebil for pengene jeg nå må ut med i reparasjoner på 530en Felg, hjul, forstillingskontroll og ?? fa@$ vet Det smeller og klunker styggt til tross for liten fart Er 30 grense utenfor hos meg og det er fort nok for å lage skade når du detter 15 cm ned i ett hull med en 1840kg tung bil. I tillegg fikk jeg en stein i ruta senere på dagen. Ble eitranes sint og ringte en jurist i kommunen Hun kom med svada om aktsomhet osv osv Var ikke interessert i å gå i noen dialog med meg om skaden Jeg hadde gjort en feil og veiene blir utbedret etter tur. Dette er Tull og struntprat Svigers bor utenfor Aalborg og jeg er der ofte og har vært det de siste 23 år. Aldri sett noe i nærheten av så dårlige veier noen gang, Har flere kompiser i Stockholm, Skjøvde og Gøteborg og tar turen over med gjevne mellomrom. Heller ikke der er veiene like dårlige, skjønt veien ned til Malmø er jo ikke akkurat topp. Har som ung selv jobbet på "asfaltbil" å lagt mine meter. Ikke forstår jeg hvordan det går an å lage veien så elendig i utgangspunktet og ikke forstår jeg lappingen som utføres, ei heller tidsbruken. Hva skal til for å få opp Nursk veistandard? Venninde av datteren er fra Venezuela. Noe av det foreldrene klaget på først var veistandarden, det neste var sef skole. Hvorfor er vi i verdes rikeste land på jumboplass her? En av grunnene til ikke å bruke mer penger på gammal bil er vel å spare mest mulig så en får ungene inn på privatskole og selv for kommet seg til Portugal eller Spania når en når pensjonsalder om ikke så lenge Her vil jeg ihvertfall ikke bli værende slik utviklingen er nå Ali kurer ikke den gruffa jeg sitter inne med nå. Kanskje tvert om Pedro
  2. Kunne vært int, men har MAAANNNNGe baller i luften akkurat nå Tar kanskje helgen i vestlandets hovedstad til påske, hvis jeg får fri. Int i se bilen å prøve den da. Godkjennt ombygg til 2,8 i disse tider? Spenstig prosjekt. Banebil eller godkjennt bruksbil? Pedro
  3. Pleier ikke å engasjere meg sterkt i slike debatter, men du har en pen sort cabbe, grattis, å jeg syns personlig at sorte biler har godt av det brekket og den litt eksklusive looken chrome gir. Har selv to hvite hvor jeg syntes shadowline looken var penest og bygde om, men på min sort II 530 daT var jeg ikke i tvil. Sort ble for mye bad boy og ble seende litt harry ut. Gå for facelift chrome på denne perlen. Lykke til og kjør forsiktig! Forresten GiljeN Nice E34, men den er lysere i fronten enn cabben som jo også er E36, da den har andre lykter og blink( og pene felger) Pedro
  4. Dette slettes
  5. Slett
  6. Bada bumpi
  7. 2010 mai! finner det på vegvesen.no legger inn skiltnr vips. P
  8. Har noen her inne kjørt denne gjennom tollkalkulatoren Hva vil det koste å få den på norke skilt? Det er fullt mulig å kjøre høyrestyrte biler i nurge. Eventuelt da bygge bilen om på lengre sikt. Er virkelig en pærle dette. Synd ingen kjøper mitt. Det hadde vært ett gromt prosjekt og jeg har alle deler som skal til, men ikke 85000 som skal til for å få bilen med seg hjem. Det er ingen mulighet i disse tider desverre Lykke til NOEN P
  9. Ikke lett å selge 1,6 liter når en nesten ikke får bud på 3,2ere. Tror ikke dette er verdt noe som helst i deler Nå når vi går ut av mars stiger nok interessen igjen Årsavgiften er nå betalt og bilen er i daglig bruk. <<<<<<<<<<>>>>>
  10. Slett
  11. Pen 525 selges rimelig SETTER TIL OVER 5000 I PÅKOST HVIS BILEN GÅR FOR 22. Alt av småting har blitt tatt fortløpende. ÅRSAVGIFTEN BETALT 22000FOR EN SKIKKELIG GROM e34 SOM ER NESTEN RUSTFRI ER DA IKKE GALT Pedro
  12. FIN OG GOD BIL FÅ EIERE OG FULL SERVICEBOK
  13. Sl
  14. Årsavgiften for 2010 er betalt! Bump meg opp og bort
  15. bumpeti bam
  16. Da er det duket for bud på senk BorbetC felger m dekk eksos og en gulle god M20B20 komplett. P
  17. INGEN over 12? Bare Mtech1 stylingen, senk. Borbet C 15"hjul, motor og vrakpant er du hjemme prismessig.
  18. Hallo ja Det står 318 her på forumet til 25000 å så er det ingen med 12 til å ta en 320 Slett da solgt
  19. Dette er ett supert grunnkarosseri for ombygg til 318IS Så godt som rustfri under Kun skjermrust Fortsatt godkjent til mai 2010 P
  20. En potensiell kjøper mista lappen og en kjøpt Peugeot? Fortsatt her denne.
  21. ÅRSAVGIFT EN ER NÅ BETALT Bilen er kanon å kjøre og er hel og pen. Listene finns bak i bilen og det medfølger nylakkerte hvite sideskjørter til den. BØR BORT PGA FOR MANGE PROSJEKTER Påkostet ny frontrute, bærearmer og bremseklosser forran og skiver bare for en uke siden. Ny eksos, clutch, foringer Febi senkeskåler, dempere forran osv osv for 69000 i fjor. Blir grom Mkopi dette. Meget pent interiør m setevarme som må kobles Har el nett komplett til bilen for dette. H fordør kan følge med mot et tillegg på kr 500. Den er grå. Skal jeg lakke mer nå, blir den beholdt i påvente av en M5 3,6. 22LAPPER FOR PEN
  22. Dette må de være billig Om ikke annet enn som delebil? Må ses og prøves denne!
  23. se knivskaftet i høyre bagasjeromshjørne. Rust i falsekant til bakplate h side Her er et bilde av Mtech1 fangeren Lakkskade panser v side forran
×
×
  • Opprett ny...