Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Slett
  2. Slett
  3. pedro

    E36 316i lugg

    Tipper disse kengufaktene er defekt innsugbelg Ta den av å sjekk etter sprekker Sjekk falskluft i det hele tatt Tregern min gjorde sånt Kan sef være luftmengdemåleren men de pleier å være stabile Pedro
  4. pedro

    slett

    slett
  5. Hei Brokatrot er en mørk farge og jeg ville gått for svarte/mørke framlys mørke svarte sideblink og NOE alla 2# baklykter, men ikke de der. Syntes ikke finishen er fin med det grå skimmeret. Sjekket KOED? Skal ta hjulbuene mine før noe som helst blir kjøpt inn, men har samme planer med min artic silber metallic. Å bynne å slipe på cromen er vel ikke en god ide. Bruk tiden å pengene på nye hjulbuer. Er ihvertfall mitt tips. Pen bil og flott utgangspunkt. Pedro
  6. pedro

    X

    xX
  7. Hehe sent er det å tårevått ble det. Kult at gutta(i alle aldre) skriver sånt. Hadde jeg het Jan Thomas hadde jeg sagt dette med å ringe i lunsjen var søtt, men fanken heller Johnny H. Du er skikkelig mann. Kjempeviktig å ta seg det ekstra minuttet. Fulgte småjentene mine til skolen her om dagen, leide å skravlet hele veien og sprang villmann hjem etter bilen skjønt jeg strengt tatt burde dratt da de sto opp. Fin følelse i bilen. Sjefolainen sa ikke ett ord da jeg kom smilende inn halvtimen for sein. Men det er som dere sier. Forholdet må pleies som blomster og av og til med blomster. Det gir samhold og godstemning. MEN det må være en plattform å stå på. Gaver i hytt å pine hjelper ikke å spes hvis det bare går en vei. Utroskap er vondt å går for de fleste ALDRI i glemmeboken, Bad start Pedro
  8. Fire skruer i panserplaten og av gikk den Men er fortsatt på jakt etter en hekkspoiler Ønsker også å kjøpe Mteck front å bakstøtfanger. Kjøpte den lille kjørekomputeren men møtte raskt ett problem mhp strømmen Har bare klokke og den lille kontakten Hva må jeg bytte i ledningsnettet?? Hvor skal utetempføleren stå? Finns det en Diy på det her? Passer 17" med 35 innpress på min E 36? Ingen med hekkspoiler Mtech 2 eller leppa? Er også interessert i en GT2 spoiler Pedro
  9. Flere m det problemet her. Søk på forumet ev autopower.se mekartips tror det kan være et relee som har tatt kvelden >>ikke ukjent fenomen dette Virker som om det varierer litt i tid på når de går i hvilemodus Min går konstant strømtom Pedro
  10. Ikke godt å si for mitt vedkommende, men det er da også bare fruen som har lyst å se de tallene. Var DRITTLEI bil her i sommer å ville kvitte meg med alt for å kjøpe Toyota, men så ramla jeg på bilfylla igjen En lite strøken artic silbermetalic E36 Coupe ble handla inn å godkjennt etter total renovering av understell. Fire dager med febrilsk skruing å ringing til Geir Ove å turer til Joar. TRENGER jeg strengt tatt nye nyrer å kjørekomputer til EU JA- Hjulbuer å venstre framskjærm skal byttes å nytt interiør står på ønskelisten. Så skal vel motor UT og nytt drivværk inn. Neppe 316! Så skal E34en min skal få ny kanal, 4 dører, takluke og komplett front og hellakkes Men jammen er det dyrt å fly modællfly å HAR Æ HAURT:!:
  11. Hei Ønsker fortsatt noen tips her Noen som har en GT spoiler eller noe liggende og som er til salgs eller ett godt tips til en diskret sak? Ikke ut etter noen Cossie vinge akkurat. Tips til sider å lete på mottas med takk Ikke akkurat surfa stylingsidene før. Bare brukt orginal M eller Hartge styling før. Har Rieger noe pent til coupeen? Grillen må av hvordan?? Pedro
  12. Jeg har byttet disse rundt uten problemer på 88 til 94 modellene 520 til 525 525ix til 523 osv. Har ikke sett at det er størrelsesforskjell på dem I såfall er det bare å skifte over plastholderne i bunnen av radiatorene. Pedro ps kan vel være forskjell fra de med automat og aircondition til de uten men jeg tror ikke det skal ha noe å si.
  13. Har funnet to rustbobler i nerkant avbakluka som da må lakkes og tenkte straks på en liten hekkspoiler i samma rennet Er det noen som har noe liggende feks alla m5 "leppa" Tips meg gjerne med bilder. Passer AC Schnitzer 17" med 35 i innpress på treern min? Noen som vet Den har vel 41 i innpress orginalt Hadde tenkt meg 245 bak og 225 fremme eventuelt 225 fram og bak Pedro
  14. nja ikke glad i m20b23 ihvertfall Skal det inn noe så blir det 328 eller 3,0 Bygde gammalbilen om fra 320 til 323 uten noe annet resultat enn kjappere aks og tre månedslønner i deler og arbeid Ligger en 93 M/// motor med alt komplett til 29000 på autopower Eller 69 for hele bilen Hadde en bare hatt pæng. Tregern min er på vei til å bli 318ti nå da, så får jeg se hva som skjer i vinter med den. Tror ikke det blir mekket mer på den da den er hel og pen. Da frister vel et annet prosjekt i nabogarasjen mye mer. Har også et E34 prosjekt som suger pæng å fruens E39 som jeg ønsker meg ny innredning og navi/dvd i. Ut med snekkedeler og inn med? noe annet ihvertfall. Da er det ikke spillerom til å bygge/ drifte to M3er. Kroner er som kjent problemet. Litt håpløst å selge nybil å bli sittende igjen med mye gammalt skrot da Konser om tregern først. Får vel ta å legge ut noen bilder snart. Blir bra nok med 96 ti motor Forstår fortsatt ikke hvordan grillrammen skal av. Må fangern av eller holder det med lysene. Bak nyrene er det et plastdeksel. Pedro
  15. Jo så den, men denne stefanz svarer ikke ang pris Svarer ikke i det hele tatt så da så Har nå to andre motorer på handa+en 328 komp Lurer nå på følgende: Passer 318 TI compact motoren rett inn i 318 IS og har Ti også 140 Hk? Passer den også inn i TREG16 94mod? Den som hvistnok er m42?? Det sitter tennpluggskabler og coil på siden av motor på min Ikke oppå. Hvordan fjerne grill (frontplate) på E 36? Har fjernet nyrer og 4 skruer på panser låseplate Hva mer?? Sitter dønn dette Må fanger av? Pedro
  16. Takker så mye for svar Lyktenes kontakter er forskjellige Mulig å bygge om??? FINO, da er vel også motorrommet og drivlinjen likt vel? Nesta frågan ar: Hva skal til for å sette 318IS inn i en 316 Syntes å huske disse hadde lik kasse og dif, bare at utvekslingen var forskjellig? Blir vel noe sprekere med 140hk vel Hva med ledningsnett?? Hjernen må jo byttes Passer Coupe interiøret i en compact da? Må bare spørre ivei herfør jeg kjøper og skrur meg bort alt for mye Knall at noen gidder å svare Pedro
  17. Hei noen som kan svare på om en sedan er egnet donorbil for en compact mhp front deler mellomaksel og bakseter dvs egentlig innredning. Vet jo at det ikke er vipp på sedanstoler da, men resten Er snakk om 95mod 318 316 dette her Glad for svar så jeg slipper EKT stirring i helgen Pedro
  18. Så du mr bjalle på bildene av rustangrepene?? Falsekanter på panseer bakluke og høyt opp på dørene Polerer du falsekantene dine på en spesiell måte, så la meg gjerne høre om hvordan du hindrer rustangrep innenfra og ut Spes på en speilblank bil som ikke er vinterkjørt NETTOPP med hensyn på at jeg skulle ha den lenge Å holde den RUSTFRI Dessuten har jeg polert bilen oftere enn 2 ganger i året og spylt den eller vasken den ved hjemkomst når den har vært skitten. Men som du nevner på vei hjen i handlebagen min fra Ford så jeg flere pene E39 To naboer har som sagt IKKE en rustflekk på sine. men det hjelper ikke meg særlig mye
  19. ESBEN86 Det er et kjent faktum at E39 ruster Du må være ansatt i BMWsystemet for å påstå noe annet At din bil og mine to naboers ikke har "en flekk" er bare supert for deg/dere. Vi tar vel for svarte ikke dette opp som topic for å sverte et bilmerke vi holder høyt? Fikk nye dører panser bakluke m lakk på min 530 10 mnd i 2004 Nå er det store rustangrep over alt i falsekanter + at rusten i tankpåfyllingen er kommet tilbake En kompis hugde en 540 for tre år siden og den var rustfri Får dørene hans nå Bakluke og panset kjøper jeg vel nytt. Rusten opprer i falsen først og sprer seg som oftester utover. Har sett 50/60 talls luker og panser bli hivd med tildels små rustangrep, men også større angrepne flater. Dette representerer et stort problem for oss av økonomisk karakter og måten forhandlere og IKKE MINST BMW Norge møter oss på er derfor vesentlig Vil dere krangle på mine utsagn GREIT men topic er rust og hvordan man forholder seg til forhandleren angående reklamasjon. Der barockengel; Jo da du har rett i det men Danskepriser er fortsatt lavere Se annonsene fra Toyota i Alborg bla på tekst tv. Uansett var poenget mitt at norske biler er dyre og at snittalderen er høyere enn i noen andre land vi kan samenligne oss med. Innspill om rust (og rustfritt panser / bakluke sort II) mottas med takk. Pedro
  20. bump this fint med bil som starter om morgenen selv om den nå er stallet inn Alarmen trenger også strøm
  21. Nei tror ikke på defekt batteriteorien her for en gangs skyld. Har en tråd på dette ute her selv på min E39 530 DAT når jeg tar i et av 5 håndtak durer klimaviften og den stopper ikke før batteriet er lavt på strøm og da er det null start på morgenen. Har slitt med dette en god stund nå og selv om noen som er LANGT mer elektrikerkyndig en meg kan bevise at det TAR ETT ÅR å tappe batteriet med en så liten vifte tror jeg nettop dette med klimapumpen er noe av kjernen i problemet. HVOR SITTER RELEET PÅ DISSE BILENE ? Noen her som vet. Jeg bytter releet på mandag ved åpningstid hvis noen kan fortelle meg hvor det sitter. En elektiker/mekaniker på Stenshagen sa det satt på HS av midtkonsollen under dasjbordet på passasjersiden? Har ødelagt ett batteri og svekket ett så nå må noe gjøres i sakens anledning. PS JEG HAR DEMONTERT HELE OPPLEGGET FOR MIN Motorolatelefon uten at dette hjalp noe som helst på strømtapet. Dessuten skulle et godt batteri tåle telefonens standby tid. Min hadde dessuten eget batteri som ble ladet under kjøring. Har preika lenge å vel i den uten at lignende har skjedd før. ANY HELP HERE WOULD BE HOT Antielektriker Pedro
  22. Nei ble ikke det såvidt jeg minnes Men hva med automat gearkassene/ sentrallås/ pixelfeil/ elektriske problemer å annet negativt disse bilene etterhvert har blitt kjent for av ymse slag? Kan med hånda på hjertet si at det har vært noen ergrelser, men at merketrofasthet har vært viktig for meg. Etter tre vintre med Mitsubizi og Suzuki og mye fram og til bake ang rust og andre irriterende gjenngangerfeil har merketroen blitt skikkelig rokket. BMW Norge og for mitt vedkommende E. Stenshagens tafatthet og benekting og ikke minst arroganse har gitt meg noen skår i gleden over å være BMW eier. Men en ting må vi huske her når vi omtaler e39 som biler i det øvre segmentet. Det er de kun i norge og Danmark hvor avgiftene er usedvanlig høye. En 520 er i resten av europa bare en vanlig bruksbil og ikke noe luksuskjøretøy. Forøvrig kan jeg tilføye at min kamerats S500 AMG fra 2001 til drøye 2.4 mill rustet utrolig mye mer en min langt rimeligere 530dat fra 99. Å jeg tror nok at en litt minde bilinteressert person ikke hadde brydd seg like mye om rusten som jeg gjør som anser 530en som et smykke av en bil. En kompis(elektriker) som lånte den i noen uker i jobb kommenterte bilen som grei, men for lav da han leverte bilen tilbake. Ferdig med det. Han kjører 2007 Grand Vitara som jeg anser som et treskværk Så vi har nok litt ulike utgangspunkt vi entusiastene opp mot andre bileiere. Men saken er jo også at dette rustproblemet representerer en stor verdiforingelse vi ikke ønsker oss uansett om vi er entusiaster eller bare vanlige bileiere. Kan legge til at en nabo med nyere E36 med lav KM nå har ETT ALVORLIG RUSPROBLEM med flekker over HELE BILEN(97) Der har ikke konstant vasking og gnikking hjulpet noe og 25tusen i hellakk er vel ikke en E36 verdt i dag med mindre det er en coupe? P
  23. Jepp La ut min pene 99m 530dat med utstyr og servicebok uten ett napp. 89m 525 E34 m en besøkende på 25tusen og E30 320i 86m med lav km å labert resultat Ett bud på 12tusen på 320en Like greit å se an litt da. Var privat hos en bilmegler å nevnte mulig salg av strøken 523i E60 2005 modell reistrert i 2006. Tja kan selge den ut for deg for 370 mot ny Toyota Avensis Verso D-4D Uaktuelt å legge imellom en slik sum + at jeg venter på 4x4en. Da blir det nok stående. La ut min forrige vinterbil på Finn.no 96 Lancer stv glxi 4+4 og måtte slette annonsen da jeg fikk 40 telefoner bare i arbeidstiden på tre dager. Solgt på ett blunk. Dvs billig japaneser går så det ryker. Skal legge ut 97 Carisma(nye vintertralla) bare for å sjekke teorien. Ikke lett å selge BMWer med litt motor nå. Pedro
  24. Hei Toomas Det er bestilt nye pinner til lyktene. 115 kroner pr sett etter en prat med Johnny på GS. Funker ikke dette er det meget aktuelt å kjøpe dem av deg hvis prisen er vettug. Skal ta bilder og skrive ned delenummer i morgen Nå regner det og tur ut er uaktuelt. Sender PM Pedro
  25. pedro

    fiksa

    Takk skal ha Sviver å går akkurat som den skal etter en liten times plukking av deksler ja Filteret var grisemøkkete P
×
×
  • Opprett ny...