Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. du har z55 kam fra ppf du skal bruke? Vet du om du har gjenger inni kammen for å skrue fast rotor? Oppdaget akkurat at min ikke har det...
  2. Godt å se hvor godt du tar vare på denne grom bilen
  3. Det er deilig når man finner at det er slike bagateller på en måte som ødelegger morroa, enkel fix er helt okå Gleder meg på resultater å film
  4. Intresert i bytte i e39 523ia touring 97mod?
  5. Da blir det nytt prosjekt eller?
  6. Noen som har noen tips å råd? Motor er borret, nye stempler å råder, å ny kam. Hva olje å hvilke prosedyrer brukes?
  7. han har lagt ut biln for salg...
  8. hei, noen som har erfaring med justerbart kamdrev på m30b35?
  9. skjedd noe mer her? veldig flott bygg
  10. Helt enig, hærlig med nye deler må pressisere at det nederste bilde av motor er lånt på nett. Fikk å bestilt olje til motor gir å diff, bestilte på billigbilpleie.no Castrol motorsport 10-60 12l for 1500,- som er mindre enn jeg betalte på mekonomen for 6l med filter! dmc luftfilter å veivhusventfilter + pakning mellom eksos og turbo fra ppf Gleder meg til å komme hjem neste uke å komme igang med bilen gjenn
  11. Alltid like fin å se til denne
  12. vi venter spent på bilder av hvordan dere har det i nye værkstedet. gleder meg til å se hvordan m30 oppfører seg med GT40
  13. er det ikke autoblending på kjørelys? slik at den styrer på me langlys å nærlys automatisk?
  14. Da har det kommet pakke med posten hjemme, fikk bestilt opp noen pakninger rundt omkring og litt pinnbolter til innsug, eksos å topplokk. Å noe annet småtteri Blir og en liten ordre til hoss ppf, luftfilter, vevhusventfilter å turbopakning. Er ikke feil med en liten svensktur i ny og ned Ellers ser man jo alltid etter oppgraderinger, ser litt etter litt grommere bremser, m5, e32 750 eller alpina e34 bremser Gjett om det er en som gleder seg til å hjem å skru om halvannen uke
  15. Kjæmpe greier Du har vel adressa enda eller?
  16. hadde det vært spærre hadde den vært interesant. men bremsene er jeg veldig intresert i. mange stempler har kalipperne? mener disse går rett over på 535 ser du
  17. jeg tar den servopumpa jeg om du har den enda
  18. Utrolig pen farkost, hadde vært Morro å se filmmav denne
  19. Justere ned stopperen under gasspedalen da?
  20. kjøper den jeg
  21. har du diff og bremser? info
  22. har du noe mer info på denne? årsmodell den kom fra, eller hvilken utveksling den har?
  23. satan den her va porno
×
×
  • Opprett ny...