Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. bilde å evt koss merke e eksos? pris?
  2. stand på denne?
  3. løp å kjøp
  4. FETJ som fy : o
  5. Ingen som trøbg delebil evt bil å hiv motor i!!! Skinn interiøret i sæ sjøl e jo verdt biln + bremsan.
  6. Fin liten sak kolles vart d med chip? Kjøpt en e34 170 hk 2.5 som va chippa å kan vel sei d son at æ itj vart imponert over hoilbarhet på 2.5 12v værtfaill da rådan sto utgjænnom sia på blokka! Flytta vel så å sei bære turtallspærra på den ja men kan jo vårrå stor forskjell på type chip da... Ellers no store planer for denne el?
  7. Kunne tenkt meg lyktene da jeg har slike å den høyre er punktert
  8. Har ei 92 525 vogn uten motor å gir, rød. Komplett grått skinn untatt sofa bak. Nye bremser rundt om. 3 000 så er den din, kan være du trenger andre deler å. Står i trøndelag
  9. Har i trøndelag om du er intresert må pusses å lakkes men ikke noe rust
  10. Nei skilt ble levert da bilrn sto uten motor i en lengre periode da jeg lånte bort bilen åbfikk den tilbake med gåen topppakning å aldri blebseg selv etter den ble bytta så er ikke noe ekstra avgifter for å hente ut skilter
  11. Bilder kommer, ikke solgt enda. Førsteman 3 000 får den
  12. 3 lappa så e den din kom å hent
  13. Veldi lite rust, kan prøve å sende bilde på pm senere
  14. grått skinn, magler sittedel bak ellers komplett, bra for rust, 3k
  15. eu ok til 2013
×
×
  • Opprett ny...