Gå til innhold

kawaman

Medlem
  • Innholdsteller

    551
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Fredrikstad

kawaman's Achievements

  1. Stor slakk i kuler bak ytre. Det betyr ytre stabstag.
  2. kan prøve med et bilde nr 9 er tappeskrue nr 7 er for nivå
  3. Tror ikke det er peilepinne på disse (jeg sa tror) Men er to skruer i bunn av kassa,altså bilen må opp i lufta. Den ene er tappe skrue,den andre er for nivå. Nivå skruen ligger høyere opp en tappe skruen. Har vært borti et annet problem med svidd oljelukt i kupe'n,og det er lekkasje fra toppdekselpakningen.
  4. Fikk øye på den etter jeg skrev.. Skal begynne med og se på den..Det er svært like symptomer ja..
  5. Jeg har problemer med sirkulasjonen i kjølevannet. I fjor byttet jeg vannpumpe,termostat og termostathus. Da hadde jeg ikke no problem. Dette begynte for litt siden. Så jeg byttet til ny vannpumpe og ny termostat igjen uten hell. Kan det f.eks være no feil med radiatoren? Er det et kjent problem noen har vært borte i før? Takker for svar
  6. Tror heller det er en coil som fusker når den blir varm. Prøv og koble ut en og en coil og se hvem den ikke går på,så flytter du den coilen på en annen plass og prøv igjen og se om det er den samme coilen som fusker.
  7. Kan være sleperingene som er dårlig eller om du har en diodefeil på dynamoen. Har du sjekket at du har bra nok jording til motor og sånt? Og skulle det være bra er det sikkert en diodefeil i dynamo'n,da trengs det ny.
  8. Mulig at kanskje pæra sitter feil??
  9. med 19"
  10. Det er vel dumt og fjerne den,med tanke på eu-kontroll. Uten den får du mangel. Kan selvsagt fjerne innmaten,effektmessig er det ingen endring. Eksostikking? Den var ny for meg. Har selv fjernet den men ikke noe tikking der
  11. Se på bremsevæskebeholderen din om det stikker ut en tapp på siden som er blendet,den er til clutch. Det er bare og klippe av tuppen. Hadde samme bil og automat for en stund siden,bygde om var verdt alt. Selv fikk jeg alt meget rimelig. Kom på 5000.- med ny clutch. Og gjorde da jobben selv.
  12. Kan virke sånn på min e39 og. Klarte fint og lage 2 lange striper på tørr asfalt
  13. Min 97 mod 520i med 19"
  14. Trivsel har igrunn mye og si. Men selvfølgelig ikke gratis. Jeg er 35 år og jobber som bilmekanikker/bileletrikker uten fagbrev for 165.-kr timen + 20.000.-kr bonus i året. Kunne ALDRI tenkt meg jobbe som snekker/forskalingsnekker igjen. Kort vei til jobben,og alltid varmt
  15. Tenkte og vekke liv i denne tråden. Har ikke lenger en e30,så prøver og bli kvitt disse
×
×
  • Opprett ny...