Hei
Er det noen her som har satt inn en diesel motor i en bensin bil? Mulig det høres bakvendt ut for noen. Men mitt spm er: er det mye jobb? Tenker da på el-anlegg, hjerne o.l. Vet at BMW har mye ferdige kontakter, men er det likt på bensin og diesel?
Takknemmelig for alle svar.