Gå til innhold

simpely the best

Medlem
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av simpely the best

  1. Hei Er det noen her som har satt inn en diesel motor i en bensin bil? Mulig det høres bakvendt ut for noen. Men mitt spm er: er det mye jobb? Tenker da på el-anlegg, hjerne o.l. Vet at BMW har mye ferdige kontakter, men er det likt på bensin og diesel? Takknemmelig for alle svar.
×
×
  • Opprett ny...