Gå til innhold

xeminit

Medlem
  • Innholdsteller

    102
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    xeminit@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Harstad

xeminit's Achievements

  1. Hmm, da er jeg avhengi av at splindsen ute i navet er likens på begge bilene.. Er vel redd 545'en er noe kraftigere der også..
  2. Har manuell, 545'en hadde automat, fikk samme utveksling på diffene da. Noen som kan se om selve akslingen har samme delenr? Isåfall bør jeg jo kunne flytte over 534'ens indre ledd til min 520 stikkaksling
  3. Var vanskelig å finne en how too hær.. Blir isåfall en how too fit 545 diff on 520 car.. Regner nesten med at selve stikkakslingen er tykkere på 545`en. Derfor usikker på om det lar seg gjøre, men tenkte på det samme, bruke 520 akslinger med 545 indre flenser. Fortsatt noe usikker på om dette byr på det lengde problemet da 545 diffen var bredere mellom stikkaks.flensene. Har dessverre ikke 545 stikkakslinger til å kunne prøvd med. Ville sjekke det litt ut før jeg evt bestiller de og.. Er det noen fornuftig måte å sammenligne stikkakslingene på uten å måtte kjøpe di?? :/
  4. Fikk ras på diffen min (2003 520i), og gikk til innkjøp av en sperrediff ( i allefall med brems) fra en 2004 545i i håp om at det skulle være bolt on.. Det var det ikke, mellomaksling har samme flens, men flensen til stikkakslingen er større på 545 diffen. Lurer da på om noen vet om jeg kan bruke stikkaksling fra samme 545 og om di passer i navet? 545 diffen bygger litt mere i bredden som gjør at stikkakslingene må være noe kortere om di skal passe. Er ikke så inne på å sjekke hva som passer over til hva, men muli noen andre hær kan det så hadde jeg vært svært takknemlig Chassisnummer på 545`en er WBANH31000B489287. ​Chassisnummer på 520`en er WBANA31030B010591 Håper noen har erfaring og kan bidra med hjelp hær:)
  5. Hei. Noen som kjenner til reset/sletting av en slik feilkode? leser noe om å holde ned på bryter i 17sekunder for å få resatt trap funksjon?
  6. Bilder? xeminit@hotmail.com
  7. Bra prosjekt! Er i bygging selv, og sitter fast med å få plass til oljefilter og røra til kjølern, men mye hjelp her Vet du hvilke gjenger det er i det orginale adapteret? alså uttakene til kjølern..
  8. Selger bruksbilen da E30 prosjektet bynner å bli dyrt!! Er en 2003 mod. Audi a4 turbo quattro. Sølvgrå, sportstoff stoler, ac, el.vindu, cruice controll, avtagbar krok, pioneer spiller, kan ta resten om interesse. Kjøpte den selv av første eier, en eldre mann som brukte den i jobb til pendling. Bilen er meget godt vedlikeholdt og alt av service/reprasjoner utført av merkeverksted. Km stand er 290000, noe høyt men kan ikke merkes på bilen. Har hatt bilen i et år, eneste jeg har fått feil med var et hjullager forran. Alt ok og selges eu godkjent. Pris: 80000,-
  9. Er noe mindre enn hva jeg er ute etter, men kan funke for en stund. Legger i et bud på 1000kr (ser du skriver "over 1500kr") Men du kan ta det til vurdering om det ikke kommer noen andre. Mvh Fredrik.
  10. Følger det med EV1 kontakter?
  11. Mulig å få kjøpe downpipe fra turbo? Sikringsboks komplett? Send med pm, takk.
  12. Sjønna ikje, ser masser av spørsmål men alt du sei e bump..? Jaja, har du komplett sikringsboks i denne?
  13. Tar i på en LMM om du har. Send mæ pm da æ ikje får opp varsel på svar..?
×
×
  • Opprett ny...