KUN Vurderer å selge/bytte e30 min fordel for bil med skilt pga andre planer for neste år og økonomien.
Bmw e30 m50b25 turbo 642whp 827wnm 2bar på E85.
Dette er en påkostet bil som var ferdig bygd i år.
Motor:
M50b25 non-vanos
JE smidde stempel 8.8.1 comp
Eagle råder med arp bolter
Arp bolter på veiv
Arp bolter i topp
Acl lager
Planet blokk og topp
Topp nye ventilseter
Dobble innsugs kammer
coopering pakning
Precision 5866
alle pakninger å lager nye.
Hansen motorsport grenrør
44mm wastegate
Audi coiler
Maxxecu datasprut
1200cc dyser
Nuke fuel rail
Nuke btr
Nuke 10micron filter
alt nytt i register
ny olje pumpe
s50 oljefilter hus
++++++
Understell/driverk:
Wisefab
E36 tannstang
Xyz drift spec coilovers
Powerflex foringa og gs perfomance
willwood caliptera fram
e46 m3 cls skiver borret om til 4*100
e36 328 mellomaksling
e32 bakstilling omsveisa for å passe på e30.
210diff med 3.45 utv sveisa sperre
m20 svinghjul
Tilton 2plata rally clutch
Med tilton utløser lager
330D kasse 5tr
+++
Interiør:
Sparco stoler
Qsp brannslukker
Qsp 4punkt seler
Omp ratt
TXR girspake
Ny samsung tab 4
++
Karosseri:
Fult bur etter bilsport boka minstekrav
avtagbar front
glassfiber bredding
m-teck 2 front å bakfanger
sandblåst karosseriet og sveiset rust.
Radiator montert i bagasjerom.
++++++++ mye jeg har glemt her.
Sist jeg var ute på test tur funket alt perfekt, 2 dager etterpå var det plutselig luft i systemet.
Prøvde litt å få ut lufta igjen men fikk det ikke til å har heller ikke sett på det mere.
Har grom topp liggende som trenger nye ventiler og liten sveise jobb.
Samt m54b30 dobbelvanos med kammer og deksel som var planen og bruke på denne toppen.
Denne er portet hos EBB Flowtech.
Toppen som står per idag er ny overhalt og montert sterkere fjører.
Har også mye felger som kan følge med og dekk.
Har også en brian james 2013 med nye dekk og bremser, nytt dekk stativ også.
Kan bytte i grom e30 med skilt eller noe annet tøft.
Pris uten henger med alt av felger å ting
145 000kr
Pakkepris med henger 165 000kr