Tenker på alt det som allerede er montert...
Enig. Skal den være mer lettsolgt er monteringen av disse tingene i tillegg et definitivt feiltrinn mener jeg. De som har penger til en slik bil er stort sett ikke i lave 20-årsalderen. Han som kjøpte min E46 M3 var vel noe sånn som 45, og de er garantert ikke ute etter en bil full av karbon, men en pen orginal bil med servicehistorikk.
Som du nevner er det nok allerede litt for mye allerede, men at bilen er velholdt og fin er det ingen tvil om.
Prisen må uansett ned. Opp mot 600.000 kroner for en E46 M3 er fantasipris. Påkostet eller ei. Desverre gir en kjøper blanke i om det er brukt 30.000 eller 250.000 på bilen de siste årene - de pengene får man aldri igjen i salgsprisen.
Jeg ble til slutt drittlei min og solgte den for 400.000 (da var det forestående påkost på 50.000 som var trukket fra prisen). Denne er sikkert hakket vassere enn den jeg hadde, men at den er verdt 175.000 mer er ikke tema en gang. Ta en titt på hva de andre ligger ute til, så ser man hva som kanskje er mer riktig