Gå til innhold

oyvind26

Medlem
  • Innholdsteller

    87
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

oyvind26's Achievements

  1. Dersom du skal selge den er det vel liten tvil om at disse delene må være lakkert hvis du vil oppnå i nærheten av den prisen du ønsker (evt selge den i det hele tatt). Husk på at de fleste med mulighet til å kjøpe en bil til en halv million pluss er godt voksne og ikke 22. (Jeg har fesk registrert at det ligger en gul med masse carbongreier på finn.no som også er forsøkt solgt tidligere, sannsynligvis ikke så lettsolgt med andre ord) Men bilen din er tøff den, personlig ville jeg definitivt lakket panser og bakluke for å få mest mulig orginal look. Da blir den helt topp!
  2. kjøpe disse. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27076974 synes det var grei pris, så dem tilfeldigvis når jeg lette etter dekk for en venn av meg Er det ikke disse som kun anbefales og kjøres på tørt føre og ble levert orginalt med M3 CSL?
  3. Han legger vel ikke akkurat skjul på at dette ikke er en kosmetisk fin bil? Ikke for meg, men sikkert mye morro for pengene på bane hvis man driver med slikt, så ser ikke helt problemet med denne.
  4. Enig! Desverre koster det ja. Den gangen jeg byttet Pirelliene bak på M3en jeg hadde kosta det vel noe sånn som 10.000 kroner for de alene :S Jeg vil dog alltid holde meg til premiumdekk enten fra Bridgestone, Michelin, Pirelli etc da jeg mener det er verdt pengene og i tillegg har muligheten til å betale for det...
  5. Har denne dimensjonen på min e92 320. På min står det Bridgestone Potenza, hvilket jeg opplever som et meget godt dekk. Hadde tidligere Pirelli P Zero Nero. Synes de to er ganske like mtp kjøreegenskaper, mulig Potenzaene støyer noe mindre. Er uansett meget godt fornøyd
  6. Stresser ikke akkurat. Har jo fortsatt min, med den forbanna automaten. Lurer litt på om jeg skal vente litt og gå for en e92 325i i stedet. Desverre er det enda færre av de med manuell gir....
  7. BMW har aldri vært gode på lyd, så dette er et steg fram. Det mest spennende på den fronten er Porsches Panamera som er tilgjengelig med anlegg fra high-end produsenten Burmester. Skulle ønske flere fulgte på den, men det krever litt mer omfattende bygging av bilen.... Har et Burmester-system hjemme. Alt annet enn billig, men gud så fantastisk det lyder ;D Bang Olufsen kan i så henseende gå hjem og legge seg....
  8. Så billig er det nok ikke å leie Ferrari Også må du gjerne være fylt 30 for å få lov :S Skal til Frankrike i sommer, og tenkte noe slikt, men ser ut til at jeg må nøye med med en litt mindre rå Porsche...
  9. Noen som har noe erfaring med denne forhandleren? Må si jeg i utgangspunktet foretrekker litt større forhandlere ved bilhandel spes ift garanti. Bilen det gjelder er denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26500797 Bilen jeg har nå er forøvrig nesten helt lik, bare med diesel og automat. På det halve året jeg har hatt den er jeg nå utrolig lei av å kjøre automat. Så søker nå og bytte den inn med en manuelt giret E92. Og er det noen som har testet forskjellene på 320i kontra 320d?
  10. Grattis! Har lik bil selv med m-pakke, beste bilen jeg har hatt. Du blir sikkert kjempefornøyd, bilen er en fornøyelse å kjøre. Jeg ville droppa svarte nyrer, synes det er finest sånn de er nå Etter et halvt år med den nå er det eneste jeg savner lyden av rekkesekser og hver gang jeg kjører utenfor sentrum forbanner jeg meg litt over automat-valget mitt. Men sånn er det nå. Motoren har nok kraft i det daglige, er komfortabel og sportslig når du ønsker det. Knallbil!
  11. Sikkert helt grei, men orginal AC-Schnitzer? Det er da vitterlig bare påmontert noe kosmetiske greier som kommer fra AC? Gjør det bilen til orginal AC-Schnitzer bil? Ellers er det vel masse å velge i på markedet. Det rattet hadde jeg ikke klart å leve med....
  12. Tenker på alt det som allerede er montert... Enig. Skal den være mer lettsolgt er monteringen av disse tingene i tillegg et definitivt feiltrinn mener jeg. De som har penger til en slik bil er stort sett ikke i lave 20-årsalderen. Han som kjøpte min E46 M3 var vel noe sånn som 45, og de er garantert ikke ute etter en bil full av karbon, men en pen orginal bil med servicehistorikk. Som du nevner er det nok allerede litt for mye allerede, men at bilen er velholdt og fin er det ingen tvil om. Prisen må uansett ned. Opp mot 600.000 kroner for en E46 M3 er fantasipris. Påkostet eller ei. Desverre gir en kjøper blanke i om det er brukt 30.000 eller 250.000 på bilen de siste årene - de pengene får man aldri igjen i salgsprisen. Jeg ble til slutt drittlei min og solgte den for 400.000 (da var det forestående påkost på 50.000 som var trukket fra prisen). Denne er sikkert hakket vassere enn den jeg hadde, men at den er verdt 175.000 mer er ikke tema en gang. Ta en titt på hva de andre ligger ute til, så ser man hva som kanskje er mer riktig
  13. Dette har ikke noe med kjørestil å gjøre. Det er forbudt, og lysene er helt poengløse utenom føre med tåke osv. Det ble godt illustrert på bildene tidligere her at tåkelys gjør at øynene fokuserer på et område som er unødvendig når det kommer til kjøring. I tillegg er det vel ikke sååå veldig stilig? Jeg har ikke sjekka om mine virker engang...
  14. 325 eller 330! Lett. Disse M-bilene er ikke såå veldig råe at det er verdt driftskostnadene.... Eller prisen for den saks skyld. Jeg skal aldri ha en igjen for å si det sånn
  15. Hamman er bilverdenens eksperter på å ødelegge ellers flotte biler...
×
×
  • Opprett ny...