Gå til innhold

skaugen

Medlem
  • Innholdsteller

    225
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Interesser:
    Br-dal
  • Kjøretøy
    E30 325ix, E39 M5, 530D

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

skaugen's Achievements

  1. Hei!

    Jeg har en 1990 mod.325IX og trenger en katalysatoren til den, Har du det og til hvilken pris?

    Mvh. Rune.

  2. Rattet er solgt
  3. Solgte desverre toppen av denne, så er nå kun m20b25 blokk med veiv og stempler
  4. M5 rigget for banebruk selges(var hovedsaklig tiltenkt drifting, men egner seg nok også godt til time attack). Dette er en bil som går meget godt orginalt og er jo da mye mer driftssikkert enn det meste andre som går på bane. Men om det skulle ønskes mer effekt kan jo bilen selges med en procharger P1SC kompressor. Denne i kombinasjon med datasprut og noen større dyser burde nok kunne gi rundt 600-700whp ("ratet" til 850hk) Alt av sikkerhetsutstyr har enda mange år igjen av FIA godkjenningen (da bilen ble bygd i Mai 2015) ikke godkjent i år, men alt skal være ok og kan garantere at den går igjennom teknisk kontroll. Bil fremstår pen i lakk og karosseri, samt et pent solid bygg som tåler bruk. 80 000,- er pris antydning (+10 000 om kompressor skal følge med) Kan evt. byttes i eldre bmw som e10,e21,e28,e30 og e34 men ikke noe restaurerings objekt, da denne selges grunnet for lite bruk Send pm om du er intressert. evt mail på christian.skaugen@gmail.com Bilen er nå utrustet med følgende: - Slukkningsanlegg - Sachs SRE racing clutch og trykkplate - Justerbare coilovers (husker ikke merke) - Alu. dørplater og takluke - 4- punkts sele og en sabelt bøttestol i glassfiber. - sparco racing ratt - KW luftfilter - Sportseksos - Hydrauliskbrekk (som ikke er koblet opp) - El-justering av ratt (gjør så det er nokså enkelt å komme ut/inn av bilen) http://s29.postimg.org/5pwe1x03r/CIMG2831.jpg[/img] Kompressoren: Noen bilder fra bygget:
  5. Har desverre ikke rattakselledd til servo.
  6. har en motor med topp(885) du kan få for 3000,- mangler oljepumpe og bunnpanne, eller så tror jeg også at jeg har en 320 topp men da vil du nok tape litt effekt.(denne kan du få for 500,-)
  7. Hadde sett for meg 4000,- (men trenger overhaling, gikk riktignok når den ble tatt ut) mangler også bunnpanne(kan hende jeg finner en du kan få med)
  8. Har komplett motor men ikke bare topp tilsalgs (regner med at du er ute etter 885 toppen)
  9. ja har det
  10. Ja har radiator, la bilde under E30.
  11. tror jeg har alle foran og bak, skal sjekke det ut senere idag eller morgen
  12. De er lakkert i rød pulverlakk, hadde sett for meg 1200,- for begge samlet.(foran og bak)
  13. Ja skal ha det, men er bortreist til onsdag neste uke.
  14. Hei, Driver å rydder ut av et gammelt lager hvor jeg har oppbevart diverse bmw deler. Så hadde sett for meg å fått solgt unna litt: E21: -Skjermer(rustfrie) -Dører(rustfrie) -speil preface - Bakluke - div motor deler fra 320/6 (m20b20 forgasser) med mer. E30: - Servotannstang (kan byttes mot tannstang u servo) - motor deler fra m20b25 og motorer - diverse lister fra shadowline hovedsaklig touring - AC varmeregister - normalt varmeregister - IS leppe - felgsett -325ix transferkasser Har nokså mye så bare å ta kontakt. E39: - Dører sølvfarget (grei stand) - M5 ratt og fotstøtte -touring orginale facelift baklykter -koppholdere Holder til i: Brumunddal, (Hedmark) Bilder kommer!!
×
×
  • Opprett ny...