Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Den er stygg ja Hadde vært bedre hvis den var litt lenger inn.. Den fikk overflaterust veldig fort hvertfall. Får se hvor lenge den holder
  2. Takk Blir bedre når jeg får på fangere som er lakkert helt ned
  3. Nasty! Også så stygg felgkant
  4. Det er litt fremgang på bilstereo fronten også Bsbildeler har sagt ja til å ta tilbake forsterkeren og sende den på reparasjon Og dette bilde kom fra lillehammer Også et helhetsbilde
  5. Kjøpte meg et lite "prosjekt" i forrige uke. Har hatt en del eksoslekkasje i det siste og var redd for at alt skulle dette av I og med at jeg ikke ville miste noe lyd men får feitere stusser så kjøpte jeg en "hjemmelaga" eksospotte har på forumet. Slik ser den ut Gammel vs ny og satt på splitt rør Samt lakkert den Slik ser det ut under Lyden ble mye dypere og grovere. Har før og etter film Skal se om jeg ikke får lagt det ut litt seinere i uka (ikke jeg som har filmene) Hva tycks? Blir nok å kappe den i knekken
  6. Ser veldig bra ut!
  7. En bekjent av meg har det. fet detalj
  8. Ser bra ut denne Interiør bilder? Felg bilder?
  9. Saftig sum det der Bøst med litt breie bakdekk
  10. Ja. Falken er nok best der. De federal dekka er breie til å være 235 og de har "gatesliks" mønster
  11. Jeg har falken foran fordi det sporer mindre men jeg gikk bort fra falken kun for å prøve federal og jeg angrer ikke Markus har kun kjørt falken og han kjører bare dekkstrekk Vet ikke om det svarer på spørsmålet ditt
  12. Regner med at det er modellen etter. Gs bruker disse på de litt "bedre" felgpakkene sine. De jeg har er Ziex 912. Bruk i vei Må jo dele litt meninger så du ikke blir ruinert på dekk
  13. Jeg kjører Federal SS-595 . Aldri merket noe med de. Kjører som regel i 90 enten det er vått eller tørt og det går helt fint. Støyer lite og. Det var heller ikke noe problem å legge de på selv med litt strekk Har 235/40 på 10" Vet at det er flere på forumet som kjører federal. Mener Helgeb har det på E30 M3'n sin
  14. Å faen! Glad jeg kjøpte nye i fjor Dekk er ikke billig i den dimmensjonen der. Anbefaler federal. Billig hos dekkonline og pen strekk samt at det sitter veldig bra Kjører falken foran og federal bak
  15. Ja, men det har gått en del $$$ også Er vel bare 15-16 laken igjen før sommern kan komme
  16. Positivt til bmw330i. Jeg forhåndsbetalte og han sendte som avtalt Tommel opp!
  17. Assm! Kassa stikker så langt ut at det går på kuse håret, ser det ut som
  18. Begynner å rulle 30.juni
  19. Det er show som gjelder på banekjøringa som er nå på vintern
  20. Hei Jeg er ute etter diverse deler -Ledningsnett til ruter bak -Dørtrekk bak med rullegardin -Deklser til å dekke lyktene foran Legg ut bilder eller send meg en pm hvis du har noe -Martin
×
×
  • Opprett ny...