Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Kjørt selv med falken ziex-912 og det sitter som støpt
  2. Bud mottas
  3. gnilb

    1

    100 + frakt
  4. gnilb

    SOLGT

    Bilde?
  5. gnilb

    1

    Hvordan fungerer disse?
  6. Den demperen der er nok byttet en gang ja
  7. Bare linsen jeg er ute etter
  8. Rustfrie? Du har ikke et høyre tåkelys?
  9. Det ble utrolig pent!
  10. 205/40 foran og 235/40 bak er greit
  11. Du har vel ikke noen karroseri deler som er calypsorot?
  12. Du har ikke en.salgsannonse?
  13. Får det ja jeg kjøpte til alle lys ( nær, fjærn og tåke) og betalte rundt 300
  14. Kom med bud og innbytte E34 deler er interessant.
  15. Selger nå min to spolet subwoofer. Nettopp satt den i en ny kasse. Det er en 12" på 500w rms og 1200peak. Tenkte meg rundt 1500 for den. Evt frakt kommer i tillegg. Martin 48217789
  16. Det blir schmuud! Kjøpte ferdig kutta hos www.lamin-x.com og brukte det hele forrige sesong Veldig fornøyd
  17. Vil anbefale liffi! Avtalte tid og alt gikk smuud. Felgene stod til all forventning Sorry for at jeg glemte colaen
  18. Må bruke søndagen fornuftig
  19. Vindusviskerne har ikke vært seg selv i det siste og fant ut at det måtte være releet. Brodern stakk på gs oslo og betalte 1000 spenn Håper det funker nå
  20. Ja, jeg bruker den maks to ganger i måneden
  21. Selger felgene forresten
×
×
  • Opprett ny...