Selger nå min to spolet subwoofer.
Nettopp satt den i en ny kasse.
Det er en 12" på 500w rms og 1200peak.
Tenkte meg rundt 1500 for den. Evt frakt kommer i tillegg.
Martin
48217789
Vindusviskerne har ikke vært seg selv i det siste og fant ut at det måtte være releet. Brodern stakk på gs oslo og betalte 1000 spenn
Håper det funker nå