Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. De høytaler greiene. Følger det med elementer? Evt vet du hva som skal sitte der?
  2. Ikke småtterier du kjøper når du først er i gang Vært i tyskland å henta?
  3. det løfter lydbildet i bilen endel å ha høytalere i bakdørene, sitter høytalere der på min e34, låter bra... men om det er mye kutting/skjæring for å få de dit vet jeg ikke da de satt der når jeg kjøpt`n. Høres bra ut Må vel ta av dørtrekka neste helg da Takk for svar. Hva slags elementer har du i dørene?
  4. Rydda bilen og vaska felger i dag Å faen. Gått langt nå
  5. Slik står'n
  6. Fett specs på den da?
  7. Å faen! Sjekk den lampa Neida. Feite felger brosjan!!
  8. Deilig farge og absolutt de beste vinterfelgene fett å se andre e34 som er BC regga! Følger med
  9. 0.81 på langkjøring 92 525 automat 1.2+ bykjøring
  10. Mulig dette er rett
  11. Har omsider somlet meg til å ta en lydfil av den "potta" jeg satt på i høst
  12. whoa For noen felger Gratulerer!
  13. God jul
  14. Hartge hjula og senken ble konge! Hva pussa du de med?
  15. Ser veldig bra ut den TDS'n da Åssen er anlegget? Planene du har tror jeg blir konge. Har trua!
  16. Mulig det bare er noen knapper på forsterkeren som må flyttes på prøv ¨en og en knapp
  17. Ble blind et sekund
  18. Det er vel til touring det her? Har sedan jeg
  19. Hva tror folket om å sette inn høytalere i dørene bak?
  20. Mye for skinn interiør?
  21. Vet men ingen henter
  22. E34 er konge vinterbil Ser ut som du har skaffa deg en fin en! Hadde vært konge med en film Følger med
  23. Kunne du tatt mål av kassa?
  24. Info på subbene?
×
×
  • Opprett ny...