Senkefjærer har jo forskjellige farger så det er noe å gå etter. Om shadowline har noe å si for demperne det vet jeg ikke men høyden på din er pen hvertfall
Såpass Den var jo liten og søt
Har akkurat fylt 18 selv og er glad for at jeg fikk jobb rett etter bilkjøp. De bruker jo en del suppe disse BMW'ene
Hvor er du fra?