Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Det ble fint Ble det mye forskjell med ny potte?
  2. Damn, det var litt av en trøkk! Den ble vel sendt på skroten? "/
  3. Åja.. men jeg tror at 5000-5500 er en fear pris
  4. Bilder? Ja takk
  5. Har du link til dem?
  6. Det ser veldig bra ut Var den vanskelig å montere?
  7. Det kommer helt ann på hvilken stand de er i og om det er med eller uten dekk. +- 6000 Kanskje? 8,5" og 10" bak er en sikker vinner!
  8. Planer om noen treff i sommer da?
  9. Hva er det som skal lakkes? Den blir fet den kjerra her!
  10. Sweet!
  11. Gratulerer med dagen og ikke minst med lappen!
  12. Få opp film så vi hører lyden!
  13. Sykt fin! Vil se film
  14. Rondell D58 i 18" hadde blitt bra
  15. Så J**lig kjipt! Håper det ordner seg til slutt
  16. Passe den til 520, 525?
  17. Hva måtte du gjøre for at genrøra skulle passe ordentlig? Bilen har blitt veldig bra selv om jeg ikke liker AE
  18. Velkommen til forumet! Hva slags styling tenker du på?
  19. Skal det bli ren banebil?
  20. Dobble enderør Eisenmann? Enig med de over her
  21. Det ble bra med nye baklykter Hva slags interiør er det i denne?
  22. Det går fort mye penger ja.. Vet du når du får delene du har bestilt?
×
×
  • Opprett ny...