Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Rust?
  2. Fin bil Måtte du gi mye? (hvis du vil fotelle det da) Jeg er på utkikk selv
  3. Drit bra bilder! Du har talent
  4. Det begynner å bli litt rust da. Får se når sommern kommer Si ifra når du selger da
  5. Noe farlig? Det blir nok litt bedre ja Har du tenkt deg noen pris hvis du selger da?
  6. Så kjipt.. Det blir vel litt kraft fordet Skulle gjerne hatt en så fin bil
  7. Bilder +2
  8. Lå den ikke ute for 17 000 elns for ikke så lenge siden?
  9. Skikkelig bra tråd det her! Har lest hele Har du hørt noe mer angående de som stjal dela dine? Stå på videre! Blir det turbo igjen?
  10. Lenge siden den var godkjent sist? : )
  11. Syns bare at du hadde mye deler som du monterte Kan være at det bare er jeg som har sett dårlig etter. Imponerende spørr du meg Lykke til Bilder?
  12. Hvor bestiller du deler fra? Har vært innom koed, gs, schmiedmann og flere men du får vel ikke tak i alt der? Rått prosjekt! Har skikkelig lyst på 5 serie selv. Skulle gjerne hatt E 28. Gleder meg til å se videre utvikling
  13. Bilder av sånn bilen ser ut i dag?
  14. Er den godkjent med senk nå?
  15. Km?
  16. Hva er grunnen til at håndbrekk tar ugjevnt
  17. Har du bilder av dekk og felg som følger med? Bilder av den bakrfra og venstre side?
  18. Bilder av skaden? Pris ant med skade?
  19. Er det mulig å få bilen på skilter?
  20. Intressert i innbytte med en 125 Yamaha Dragstar 2004 mod?
×
×
  • Opprett ny...