Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Så utrolig stilig Ser ut som et kraftverk
  2. Yeah Får du kjørt med sommerdekk enda?
  3. Ny pris i første post
  4. Hehe, ja er vel en del libero bleie pakker som har blitt sendt ut også
  5. Haha, nei Det er vel koed som bruker det de har xD
  6. Utrolig nydelig bil BBS RC i 18" er det ikke ofte man ser.. Har du bilder av de?
  7. Litt bilder fra helgas morsomheter Og to stk M3 Morro med sladding! Må vel lage meg photobucket konto slik at jeg får inn litt film her også Også kom denne Har bilder av innholdet på dama sin telefon så de kommer litt senere Har også bytta plugger og luftfilter men tror jeg må bytte innsugsbelg for at den skal gå helt reint.
  8. Bilder? Farge på karosseri?
  9. Er medlem der jeg vettu martin jonassen. Takk for linken men jeg vil ha noe dyrere
  10. Ingen som vil ha? Trenger penger til coilovers
  11. Kan få de for 4200 inkl frakt til Trondheim
  12. Hehe, nei kan sende de med posten
  13. Kjøpt litt ting til bilen - Et stk luftfilter - 6 plugger - Silent Coat Dempematter til dørene - Vinyl til å trekke formene til dørene - Motorromslykt slik som M5 har Og en slik i rød Er det ingen som vil ha disse?
  14. Så bra! Gleder meg til å høre til helga Mye arbeid?
  15. Selger du eksosen på bildet?
  16. Nye bilder
  17. Hei En list til å ha på Koffertlokket på E34.Den kalles vel M5 list og har sett den gå for rundt 500. Det er to lim striper under for å feste på denne. (Fikk den sånn fra england) Frontfanger (Kan selge tåkelys separat) Nyre ramme helt ny fra koed. Hvite blink lys foran. Har også til framskjermer. Baklykter med hvit blink. Veldig bra stand Har orginale baklykter også Her er det bud som gjelder men de selges billig Mvh Martin
  18. Det hadde ikke vært så dumt nei
  19. Er interessert i bakpotte type feite stusser
  20. Har sendt deg sms tobias Mulighet for å hente dekslene og ledningsnettet i påsken?
×
×
  • Opprett ny...