Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Her viewtopic.php?f=11&t=95478 Edit: Det er til den blå og broren han som kjører en svart og sølv
  2. For å få det maks holdbart samt å få dratt ut mest av elementet så bør du har to monoblokker på 600w rms. En til hver sub
  3. Her finnes det masse interesse
  4. 525 med M5 deler er konge det Hva har du igjen av planer for at den skal bli ferdig? Bare lakk?
  5. Da har vi planlagt hvordan bilen skal bli
  6. E34 525 sedan 16000 km i året Delkasko 5400 på bestefar med 80% 5 året. Med meg (18) som bruker i troms.
  7. Det ender vel med at du må sitte på med meg dit Når var bilen ferdig? Har ikke sett denne i sørreisa før Bilen var ferdi i slutten av juli.. men kjørte ikkje så mykje med den... På grunn av ubalanse i mellomaksling... som eg ikje fikk tid t å fikse før vintern kom.. men har vært enn del å kjørt på fnes med den.. Såppas. Har du fått fiksa den nå da? Er ikke så ofte på finnsnes men får håpe at jeg får sett den til sommern Meget pen bil forresten!
  8. Martin, du kan bli hjemme! Det ender vel med at du må sitte på med meg dit Når var bilen ferdig? Har ikke sett denne i sørreisa før
  9. Har ikke gjort det før nei men det e lagt opp kabler mellom sete og døra fra før av Vil gjerne legge litt i det. Er det bare å ta ut setene også løfte opp gulvteppe og trekke kabler? Eller tenke jeg for lett?
  10. Er det mye jobb? Skal legge opp nye kabler selv og kunne tenkt meg å ha de gjemt
  11. Hvor legger du kablene? Tar du ut gulvteppet?
  12. Det blir en del nye kabler med andre ord?
  13. Ja, det må du Hva er første pri nå?
  14. Gav du mye for eksosen?
  15. Rust på dører, kanaler, hjulbuer og panser Sjekk servicehefte og kvitteringer nøye og evt ring forrige eier og hør om feil og mangler. Gå over bremser og legg deg under og se på forstilling og bakstilling. Kjenn om motoren er varm eller ikke når du kommer. Det kan være at den kanskje fjusker eller sliter med å starte når den er kald og at selger har varma den opp før du kommer. På prøvekjøringa så bruk alle gir, hør etter om det er noen ulyder, gi på litt i svinger og prøv nødbrems. Rett og slett gå over så nøye som mulig og ikke minst ha med deg noen! Noen som er kritisk og som har litt peiling på bil
  16. Okei Takk for svar
  17. Kan man bruke de som står på E28 stolene da?
  18. Noen som vet om E34 seter og stoler passer i E28?
  19. Jeg og
  20. Kanskje det Jeg skal se etter ledninger i min bil i nærmeste framtid så jeg kan si ifra hvis jeg finner noen
×
×
  • Opprett ny...