Gå til innhold

AVT

Medlem
  • Innholdsteller

    528
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

AVT's Achievements

  1. Hei Hva foregår på enkeltgodkjenning av bil ved import? Forstår at de blant annet sjekker chassinummer, men hva mer? Bremser? Motor? Gir? Rust?
  2. Er det ingen som har fulgt mer prisene over årene som kan si noe om hva som er fornuftig pris? Kjøper virkelig folk biler til de prisene som er på finn i dag? Siden jeg startet tråden har ihvertfall ingen blitt solgt.
  3. Hvor mye må man ut med for noe sånt i dagens marked?
  4. Vurdere å kjøpe. Hva bilene blir solgt for vet man jo ikke...
  5. Hei Lenge siden jeg har fulgt prisene på e30, og ser nå at de har skutt til været. Ihvertfall er prisene på finn.no veldig høye, er disse prisene realistiske eller er bilene overpriset? Hva vil dere si er fornuftig pris for originale biler? Tenker spesielt på 325, 320 og 318 i grei tilstand.
  6. kk
  7. Er BBS RZ det der
  8. Skru av viskeren, og flytt den et hakk "høyere".
  9. Oljepåfyllingslokket... Gir deg ihvertfall en røff indikasjon. Dog er det ofte vanlig med litt grums under lokket.
  10. Ulik bredde med lik profil gir ikke samme rulleomkrets. Profilen er en prosent av bredden
  11. Har ingen bilder nei. Men tok nettopp en kjap google tur og fant den her, tror alt er dekket. Er det noe annet så får du spørre http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1521321
  12. Uten å ha sett dem ville jeg tro det skal gå fint... Selv kjøpte jeg nylig en bil som hadde stått et par måneder i regnet pga ødelagt kasse, og etter et par kraftige nedbremsinger er bakbremsene "som nye"... Men, om de er så rustne at du ikke får kjørt bilen så blir det jo litt verre.
  13. Så fremt de ikke er helt gjennomrustne så burde det vel gå greit å pusse bort det verste for å deretter bremse bort resten...
  14. Er ganske kjent innen rally blant annet. Brukes for å rense clutchen for olje osv for å unngå at den glipper.
  15. Det blir ikke godkjent på eu. Avgassnivået blir alt for høyt...
×
×
  • Opprett ny...