Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. og her har jeg ett hvor bildet viser hvordan bilen står nå:
  2. Heisann! tenkte jeg kanskje fikk lage en liten prosjekt tråd her nå, da jeg stadig vekk pusler litt på bilen byttet til meg bilen tidligere i år, og den hadde da rådebank. fant tidlig ut at jeg ville bytte motor, og noe mindre en 3.5 da var uaktuelt. og jeg skulle ha 6er, da 8er i e28 er helt feil for min del bilen sto ett par måneder før jeg samlet nok interesse for å begynne på den. men er nå relativt greit i gang! motor ble pelt ut på ett par kvelder å en "ny" 3.5 ble puttet nedi. byttet da olje og filter, montert olje kjøler, og radiator ble også byttet ut. alt var klart for oppstart, så jeg satte meg nå inn og vrei på nøkkel.. null gnist! derfor trenger jeg: girkasse med følere, og svinghjul som hører til/passer til disse følerne. ( de 2 kontaktene oppå "støttestaget" mellom topp og innsug inn mot torpedoveggen). så hvis noen har dette så hyl ut! er nettopp dette jeg trenger for å cruise rundt i min lille e28. innvendig kan jeg nevne M stoler foran, M ratt og M kule. el vinduer foran, sveive takluke, velour baksete, grei stereo og ellers relativt hel og grei. planen min er å lakkere den, da den er relativt sliten i lakken, og dører å skjermer trengs å byttes ut. men får ta det litt etter litt. først skal bilen virke! har også funnet ut at mens jeg har skrudd så har div slitedeler blitt modne for utskiftning, så her er en liten liste med ting jeg vil bytte ut, kjøpe nytt; Girkasse feste (knekt på ene siden) Lager til mellomaksel (den i midten av akselen som støtter opp) bærearm foran ( denne har jeg ) dører ( rustfrie ønskes ) forskjermer ( rustfrie ønskes ) kanal skjørt og breddere samt "lokk" til frontleppe felger 18-19" med kant ---------------------------------------------------------------------------- ble en liten ønske liste, så får ta litt etterhvert som økonomien tillater det ellers skrur jeg litt innimellom, men skulle gjerne brukt bilen! kjedlig at den bare står på verkstedet. så som nevnt over, har noen girkasse med følere og svinghjul til meg så skrik ut! så noen bilder :
  3. Heisann! Har denne kassen de to følerne? Som går opp til "støttestaget" mellom topp og innsug? Trenger sårt det og svinghjul som passer til 535 e28.
  4. Leide inn sjåfør:)
  5. ett lite ett av min en av de siste lufte turene med 2.8
  6. Vet du hvor/ hvem som har? Må mest sannsynlig ha svinghjul også
  7. Har en 86 535 motronic som mangler følere på girkasse, (sort og grå kontakt på avstiver mellom topp og innsug) noen som har dette? Trenger asap. Helst i Vestfold! Kontakt gjerne på sms 465 465 88
  8. Kan og nevne at de to kontakt stikkene på "avstiveren" mellom topp og innsug er uten partner.
  9. De mangler :/ hvor får man tak i?
  10. hvordan fungerte reprasjons løsninga vår glenn?
  11. Heisann! har akkurat puttet i en 3.5 motor i min e28. ( stod 2.8 der). motoren er ferdig koblet opp og skrudd fast, og når jeg vrir på nøkkelen så går den rundt sånn den skal. den får bensin, men ikke gnist. noen som vet hva jeg kan sjekke? 3.5 startet og gikk i orginal bilen
  12. hahaha! "i <3 bieber"
  13. Heisann! pris på motor?
  14. heisann! har fått tak i en bmw e28 som jeg trenger blinklys til! er intr i hvite blinklys rundbaut.. har kjøpt til forskjermer. mangler resten.
  15. Problem funnet. Kontakt til sikringsboks var ikke skikkelig på
  16. heisann! har fått tak i en 87 bmw 520 som er bygd om til 528i.( e28 ) kjørte med bilen i hele dag og var fryktelig fornøyd med det. skulle teste diff.bremsen og kaster den ut i en piruett.. og subber på h.side bak. da stopper bilen. og etter det har den vært helt død. eneste som skjer når man vrir på tenninga er at lys går på og det klikker i releet til lysa. el vinduer osv funker.. starter er død, bensin pumpe er død, og når man prøver å taue i gang bilen virker det som om det kan være no startsperre som har slått inn. vi har vært 5 stk som har kikka inni under og over, men ingen av oss klarer å finne ut hva som kan ha skjedd. er det no "dødmannsknapp" på disse bilene? noen som har vært borti det samme? takker på forhånd for svar!
  17. heisann! har gått til innkjøp av en e36 touring å ønsker nå å kjøpe litt deler. m3 speil midtkonsolls armlende lykter med angeleyes (de store ringene! ikke små) coilovers/senkesett med tuv mulig også komplett 325 motor/gir. om prisen er riktig! ta gjerne kontakt på PM!
  18. går senkesett på e36 m-tech touring?
  19. Digger det! Bare å poste bilder folks!
  20. det er kjipt! syns du må prøve å få tak i en ny en hehe:)
  21. tenkte det kunne være morro med en film/bilde tråd av bmwne til de som spiller forza4 her er ett par fra meg :
  22. heisann! selger en svensk bmw 740ia. bilen er en perfekt delebil, evt prøveskilt bil. hadde papirer på den, men disse er desverre gått tapt under flytting. er sikkert ikke noe problem for en ny eier og få ut nye. starter og kjører fint, men desverre dårlig med lys da noen har stjælt alt av pærer. angel eyes, diff.brems, automat som girer nydelig. og bra motor!. ellers bra med utstyr, men noe slitent interiør desverre. selges/byttes. innbytte pris er 15.000,-
  23. selger nå min 84 732i pga plass mangel. bilen er meget grei for rust. ingenting/minimalt i innerskjermer. litt smått her og der, men ikke noe av betydning som jeg har sett. starter og kjører fint! bilen er sølv! negativt: varme register er gåent så vann slanger er lagt utenom uler i v.hjul lager foran. ellers meget hel og grei bil! selges fort og gæli for 20.000 ferdig diskutert. bilen står på sem i vestfold rett uten for tønsberg. sender bilde ved interesse. kontakt meg på tlf! 465 465 88
  24. heisann! ønsker å kjøpe senkesett,front leppe, front fanger og varme register til min 732i
×
×
  • Opprett ny...