Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. ** som DELBET!! bilen går for 13000,- da har jeg nesten fått igjen det jeg har gitt..
  2. har ett bud på 2000,- det står til 17.00 mandag 31.mai. byr ingen over så går den da bergeee : er ikke helt sikker på det. men ser for meg det er en form for kompressor ellernoe som starter når man setter i stikk kontakten.. denne blir solgt uten noen form for garanti. og kontant oppgjør ved avhenting. tusen takk
  3. kan ta bil med skilt som er kjørbar inntil 5000 i innbytte =)
  4. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1274008493 går til første mann med mer enn 11000 kr. m3 front er knekt.. ellers lik.. den kan selvfølgelig følge med.. følger også med org fanger i bilens farge.. dette er billig. 46546588
  5. pris med frakt til tønsberg? send gjerne PM!
  6. er 250w 800rms ellerno sånt.. db serien.. tungt element=)
  7. tusen takk for at du la det inn =)
  8. ser ikke sånn ut
  9. er fortsatt mye morro igjen i den
  10. skal prøve å forklare så godt jeg kan, tross i null peil på rc. kyosho skall på den ihvertfall og ramme.. er fint hvis jeg kan sende ett bilde til noen og noen har mulighet til og legge inn.. er tank på den.. tror den har vært 4wd men "bygd" om til 2wd.. dempere osv er der..
  11. kan til nød sendes mot forskuddsbetaling!
  12. selger ett 10" kenwood element.. må hentes! ikke i kasse.. kun element! funker helt greit! 350 kr!
  13. tønsberg vestfold.. får du mottatt mms? og mulighet til og legge inn for meg kanskje? datan her er ikke kjempe snill
  14. er en bensin bil, men er kun ramme, forstilling og bakstilling med dekk på begge. samt ett e46 karosseri på den.. går for 400 kr! må hentes! skal prøve å ordne bilde så fort som mulig om noen er intr!
  15. pris er forresten satt til 1000 kr,- og den må hentes, da jeg ikke tør sende den.. kontant oppgjør.
  16. haha, hadde bytta e36n min i den!! sinnykt morsom sak! lykke til med salg ;D
  17. teit du bor så langt unna
  18. glemte og skrive at felgen min er skrudd!
  19. vestfold tønsberg
  20. en stk org front fanger.. 400 kr.. sender ikke .. tønsberg vestfold.. fargen er sølv!
×
×
  • Opprett ny...