Ble nettopp stoppet på vei hjem fra Oslo på e18 mot Drammen.
Tenkte her vi kunne ramse opp litt om hva vi fikk i bot, hvilken fart, hvilken bil vi ble stoppet av (merke, modell og farge) og hvor du ble stoppet. Gjerne klokkeslett også for å se om det er en sammenheng de forskjellige er ute å patruljerer
Hensikten med denne tråden er at vi kan bli med "obs" på hvilke biler som er sivile i området vi kjører i.
Idag var det en:
Bil: Mercedes Benz C klasse (W204) Grå/sort
Fart: 109 i 80 sonen
Bot: 6500,-
Sted: E18 gjennom Sandvika
Klokkeslett: Ca. 02:45
Jeg inrømmer at jeg var dum som kjørte for fort, men "ingen" biler på veien og veier som er gode for 120...