Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Svært uenig med deg at prisene på e39 er and i quote "kunstig høye". De har jo tapt seg alt de kan. Selvsagt finnes det er luring som prøver og få igjen 150 000,- for disse bilene i blant også, men de fleste ligger på et veldig akseptabelt nivå mtp. utsytrsmengde. E46 derimot, dét er en annen sak. Edit: Sier ikke at jeg bør få noe mer enn hva jeg har lagt ut min for, men jeg har priset den slik at den skulle ryke fort. den ble satt den fra 89 000,- til 69 000,- tidligere denne uken.
  2. Jeg som eier denne. Forstår ikke hvorfor dere mener den er for dyr? Billigste 525d på finn.no. Hadde det vørt en 2.2 170HK hadde jeg forstått dere var skeptisk til km. stand, men dette er en særdeles driftssikker bil. Den går også utrolig pent og korrekt, ingen ulyder. Kom og prøvekjør, så tror jeg dere forstår at dette er en svært velholdt bil. Hva mener du med "for ny" Wicky?
  3. Særdeles mange pratmakere uten penger da...
  4. Jeg gjorde dette hos Østfold Felgteknikk, kan absolutt anbefales. Dekkene må av felgen og legges på og balanseres på nytt så har de mye og gjøre i tillegg så kan det ta noen dager før dem er ferdig.
  5. Ikke verdt ei krone i mine øyne nei.
  6. Perle http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57159474&searchclickthrough=true
  7. Noen med kjennskap til denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56952999&searchclickthrough=true
  8. Bilen må dessverre bort, prisen er sunket drastisk til 69 000,- - kun fordi jeg har én parkeringsplass og straks 2 biler.
  9. Beklager st jeg ikke skrev det, men M-Sport er et krav.... Ellers veldig fin bil
  10. Bump
  11. Yes, det står også i annonsen.
  12. Det skulle du ikke sagt, nå ler vi av deg
  13. Gjerne det. Farge?
  14. Ser ut til at bilen nå dessverre må bort. Høyeste budet frem til førstkommende søndag får bilen. Bud fra finn.no er også gjeldene. Heftelsene er nå slettet og lånet på bilen er helt og fult betalt ned, har bekreftelse på dette.
  15. Opp!
  16. Til toppen!
  17. Aerodynamic spoiler montert. Nye bilder lagt til.
  18. Da er bilen lagt ut på finn.no Prisen der forblir 89 000,- Jeg gir derimot en forumrabatt på 5000,- Så ny pris her inne er 84 000,- inkl. årsavgift og om.registrering. Heftelsene blir slettet denne uken da lånet er betalt ned. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56400427
  19. Om noen har en sort e82 123d M-Sport og vil selge, så hyl ut! Men andre forslag er hjertlig velkomne.
  20. Definitivt tøff bil, men den treffer meg ikke helt. Er dessverre ikke helt fan av alt performance utstyret, selvom det er gromt(!) Men dette er en bil jeg kommer til og bruke daglig, da krever jeg noe mer komfort. Takk for forslag.
  21. Bilen er nå blitt vasket og polert utvendig, plastikkfornyer på lister o.l. i tillegg til grundig gjennomgang av interiør.
  22. Bump
  23. Hehe, les denne tråden... Vært borti det tidligere med min forrige e39. http://www.bimmerfest.com/forums/archive/index.php/t-224239.html
  24. Perle til salgs i vårt naboland. http://bytbil.com/bilar/bmw/ovrigt/xvwijmvg/AAwDEIYAWDN6jAA_!
  25. Som topic sier, er jeg på jakt etter en BMW e82. Eneste kravene jeg har er: - M-Sport - Xenon - Takluke Men alt er egentlig aktuelt. Kom med forslag på den du skal selge eller kjenner noen som skal selge.
×
×
  • Opprett ny...