Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Har eid et tre biler av dette karosseriet nå og i alle 3 har handskerommet knirket noe veldig når det er lukket... Kan virke som det er litt løst. Når jeg åpner det, ser det ut til at festet på venstre siden ikke sitter helt som det skal? Jeg har ikke gjort en ordentlig forsøk på å utbedre problemet, men har forsøkt og skru opp de fire skruene som kommer frem når handskerommet er åpent og strammet dem skikkelig. Men til ingen nytte. Noen som har lagt merke til det samme og har en eventuell løsning?
  2. Du trenger ikke fortelle meg det.
  3. Hehe, ta det med ro Øyvind.L var ment som en spøk og er hundre prosent enig med deg i at dersom felgene på bilde er eksakt like som trådstarter skal selge, er det replica. Men for de som ikke er klar over forskjellen mellom BMW MOTORSPORT og MOTOR-SPORT graveringene er det vanskelig å se noen annen forskjell.
  4. Tror du hadde klart deg bedre uten henda på ryggen Øyvind.
  5. Les annonsen da... Han har brukt et arkiv bilde fra Google... Altså, felgene som er avbildet er ikke eksakt de felgene trådstarter selger.
  6. Fantastisk Håskjold. Really appreciate it!
  7. Ingen inspill?
  8. Vet ærlig talt ikke... Tok den ut av bilen samme dag jeg kjøpte den... Eneste informasjonen jeg kan gi deg er i linken evt. om du google navnet.
  9. Skal montere coilovers på en e36 320i til helgen og lest at det anbefales og bytte tårnlagere fremme, noe som i og for seg er helt greit, men hva med de bak? Kan ikke se jeg fant noen på old.koed.no. Eventuelt, hva annet trenger jeg for å bytte til coilovers? Andre ting som bør skiftes mens jeg holder på? Takk for svar.
  10. Endelig sommerhjul og vår i luften! Midlertidig felger da senk skal på og skrives inn i vognkort
  11. Går i søpla om ingen kjøper?
  12. Her bør noen passe på E34 525ix - Manuell - 45 000,- http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47424429&searchclickthrough=true
  13. Cred for god annonse på billig-bil! (Free bump)
  14. Bump bump
  15. Jeg tror at halve Norge vet at disse bilene inkluderer en hel del feil og mangler, de som ikke vet det har heller ikke veldig god greie på bil og ville ikke turt å kjøpe en slik bil pga. "Ukjent" merke og modell sammenlignet med en Toyota. Tror du må ganske langt ned i pris for å få solgt denne, eventuelt ha svært god tid. Ville lagt meg på 49 000,- husk gode bilder og en annonse med historikk fremfor skryt om 0-100km/t
  16. Nydelig bil, Walkabout. Men ja, det trenger å bli sluppet ned noen hakk.
  17. Det gjør absolutt ikke jeg... En elendig annonse med dårlige bilder, skitten bil og en tekst som kun omhandler stereoanlegg og hestekrefter er (in my opinion) veldig uaktuelt. Det første som comes to mind er slædding, burnouts og tap av førerkort og derav salg. For all del kan selger ha passet skikkelig på bilen, men den risikoen syntes jeg ikke er verdt å ta, da betaler jeg gjerne 10 000 mer for en med bedre bilder og en som virkelig bryr seg om bilen, samt bruker litt tid på den ved å lage en skikkelig annonse. På en helt annen side begriper jeg ikke at folk lager så dårlige salgsannonser når én koster 450,-(?) for 1mnd.? Ikke at det er så fryktelig ille, men når jeg først har betalt så vil jeg jo helst treffe flest potensielle kjøpere?
  18. 350 om den blir solgt ut uka
  19. Selger en slik da jeg har handlet original bilstereo til min e36. Alt du trenger følger med, sett bort fra fjernkontroll. Nypris, 1495,- Nå pris, 500,- - Går billigere ved hurtig handel! http://www.brc.se/bilstereo/hillman/hillman-hdc-1160-bilstereo/
  20. BBS LM kalles de felgene. Det finnes derimot en haug av kopier der ute, som er sansynlig at du har fått tak på. Men personlig har jeg aldri sett en replica felg inngravert med BBS logo i senter, slik felgen på bildet er.
  21. Hehe, ja du har sagt det? Men jeg er ikke enig i at e65 preface på noen måte er en finere bil, facelift derimot kan måle seg.
  22. Javel, da lærte jeg noe nytt. Prisen har vært lik på begge bilene siden de kom ut på finn.no også, altså god tid før nyttår. Helt enig i at dette er for dyrt, men må si de ser meget velholdt, ryddig ut og de har jo garantert ikke godt i Norge, skriker jo Tyskland-import her, ikke at det har noe si selvsagt. Så hva mener du S.Hafsmo er ikke bilene komplett originale?
×
×
  • Opprett ny...