Hei, dårlig overskrift, men viste ikke hvordan jeg skulle formulere meg.
Planen er å hente en bil i Bergen i morgen, men vil ha den registrert på min mor, da forsikringen er skyhøy på meg under 23 år.
Hun blir ikke med vestover så hvordan gjøres dette i praksis? Med tanke på underskrift på del2 i vognkort?
Joachim K.